هویت بصری برای یک دنیای سبز

« هویت بصری شرکت ” گرین ورد” که در زمینه تولید محصولات کشاورزی فعالیت دارد سال 1395در مجموعه طراحان” الف” طراحی و اجرا شد.

کانسپت طراحی لوگو بر اساس نام این مجموعه ایده پردازی و با توجه به معنای آن (دنیای سبز) تمام قاره های جهان به صورت مجزا آنالیز و مرحله به مرحله ساده شدند، تا جایی که به فرم های بسیار منعطف و ساده رسیدیم. این فرم ها بر روی هم منطبق و با ترکیب و تاثیر رنگی آنها بر یکدیگر کانسپت اصلی لوگو شکل گرفت.

با انتخاب و برش بخش های مختلفی از لوگو، ترکیب های متفاوتی برای اقلام موجود در هویت بصری و اوراق اداری این مجموعه طراحی شده اند.

بسته بندی کودهای مایع این برند در قالب یک مجموعه پیوسته متناسب با هر محصول و در یک قالب هماهنگ و در چهارچوب هویت بصری تعریف شده، طراحی شده اند.

بسته بندی مجموعه محصولات نیز بر اساس شکل فیزیکی محصول به اجرا رسیده اند. این ترکیبات به صورت مایع و مختص هر محصول کشاورزی تولید و عرضه می گردد، بنابراین در طراحی بسته بندی آن، کود مایع از بالای کادر همرنگ با محصول مرتبط به صفحه ورود کرده و باعث شکل گرفتن بخشی از آن محصول می گردد.»