هویت بصری جشنواره تئاتر

هویت بصری بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران

«پروژه هویت بصری جشنواره دانشگاهی ایران برای من چالش جدید و تجربه هیجان انگیزی بود.

از آنجا که جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران سه کلیدواژه مهم”دانشگاهی”،”بین‌المللی”و”ایران” را با خود به دوش میکشد، لازم بود هویتی پویا، جوان و پرانرژی و در عین حال دوزبانه و بین‌المللی با فضای ایرانی بسازیم.

برای ایجاد یک فضای پویا و هنری از تایپوگرافی حروف استفاده کردم. هنگام استفاده از فرم خطوط کوفی بنایی و ترکیب آن با فضای تایپ انگلیسی از طرفی تاکیدم بر هویت و انرژی ایرانی جشنواره بود و از طرف دیگر بیانگر کلیدواژه “بین‌الملل” در عنوان جشنواره بود.

برای طراحی پوستر هر یک از بخش های جشنواره، فرمی که بیانگر محوریت کلی آن بخش بود انتخاب شد. به عنوان مثال برای پوستر اصلی جشنواره، ماسک خندان(از المانهای اصلی تئاتر) با کمک فرم حروف تایپی طراحی شد.

در واقع تایپ به عنوان تصویر نیز قابل مشاهده بود. در کنار آن با استفاده از فونت ادوبی عربیک که به خط ثلث نزدیک است و همنشینی فضای خط کوفی و تایپ انگلیسی به نوعی سعی بر تداعی معماری و هنر اسلامی داشته ام.

بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران پنجم تا چهاردهم اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ به همت اداره کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بخش های مختلف الف: مناطق «تئاتر صحنه» و ب: سراسری و بینالمللی «تئاتر صحنه»، «تجربه های اجرا»، «نمایشنامه نویسی (جایزه استاد اکبررادی)، «پژوهش (جایزه دکتر فرهاد ناظر زاده کرمانی)»، «ترجمه نمایشنامه»، «عکس، پوستر و تیزر»، «غیر رقابتی»، «کارگاه ها و درس گفتارها»، «مدرسان»، «جشنواره جشنواره ها» و «پایان نامه های برگزیده» ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان برگزار شد.»

مدیران هنری جشنواره:
سید مهدی میراحمدی طراح بخش پوستر سوشال و هویت بصری
نیما کریمی طراح و صفحه آرا و طراح هویت بصری

هویت بصری جشنواره تئاتر

هویت بصری جشنواره تئاتر هویت بصری جشنواره تئاتر هویت بصری جشنواره بین المللی تئاتر هویت بصری جشنواره بین المللی تئاتر هویت بصری جشنواره بین المللی تئاتر سید مهدی میر احمدی سید مهدی میر احمدی سید مهدی میر احمدی سید مهدی میر احمدی هویت بصری جشنواره بین المللی تئاتر جشنواره بین المللی تئاتر  دانشگاهی
جشنواره بین المللی تئاتر  دانشگاهی
.

جشنواره بین المللی تئاتر  دانشگاهی

جشنواره بین المللی تئاتر  دانشگاهی