هویت بصری بیست و چهارمین فستیوال تبلیغاتی آرس / Marta Gawin

هویت بصری 24امین فستیوال تبلیغاتی آرس (Ars Cameralis Festival) حول مفهوم کلکسیونی از رویدادهایی که توسط سازمان دهندگان آن برگزار می شود طراحی شده است. هر کدام از شرکت کنندگان در این فستیوال، کلکسیون کارهای شخصی خود را خلق می‌کنند به گونه‌ای که این کلکسیون، خاطرات و تجربیاتی به یادماندنی برای بازدید کنندگان فراهم می‌سازد. مارتا گاوین، هنرمند لهستانی در مجموعه‌ای که پیش روی شماست، پوسترها، بروشور، کاتالوگ و مجموعه اقلام مورد نیاز این فستیوال را با تلفیق تصویر و تایپوگرافی در جهت هویت بصری  خلق کرده است.
مارتا گاوین (Marta Gawin) متولد سال 1985 لهستان است که مدرک کارشناسی ارشد خود را در طراحی گرافیک از آکادمی هنرهای عالی شهر کاتوویتس در سال 2010 کسب کرده است. او یک طراح گرافیک چند رشته‌ای است که در هویت بصری، طراحی علائم گرافیکی و طراحی پوستر متخصص است و نگرش طراحی او مفهومی، منطقی و محتوا محور است. او همچنین تاکنون به عنوان یک هنرمند آزاد برای نهادهای فرهنگی و سازمان‌های تجاری مختلفی کار کرده است. در ادامه همراه روزرنگ باشید تا به تماشای این مجموعه برویم:

هویت بصری (24)

هویت بصری (57)

هویت بصریهویت بصری (13) هویت بصری (8) هویت بصری (6) هویت بصری (54) هویت بصری (52) هویت بصری (49) هویت بصری (48) هویت بصری (47) هویت بصری (4) هویت بصری (37) هویت بصری (34) هویت بصری (33) هویت بصری (32) هویت بصری (30) هویت بصری (28) هویت بصری (25) هویت بصری (19) هویت بصری (17) هویت بصری (14)
هویت بصری (9) هویت بصری (66) هویت بصری (64) هویت بصری (62) هویت بصری (5) هویت بصری (41) هویت بصری (40) هویت بصری (36) هویت بصری (2) هویت بصری (18) هویت بصری (15)