مایکل بیرات و تیمش در پنتاگرام، هویت سازمانی جدیدی برای «amalgamated bank» (بانک اتحادیه) طراحی کردهاند که توام با حفظ هویت، ظاهر آن را بهبود بخشیده است.
این بانک در سال 1923 توسط «اتحادیه کارگران پوشاک آمریکا» تأسیس شد و اکنون در مالکیت حداکثری اتحادیه کارگران وابسته به «SEIU» (اتحادیه بینالمللی کارکنان خدماتی) قرار دارد. لوگوی جدید از تأثیرگذاری این موسسه مالی بر اتحادیه صنعت پوشاک الهام گرفته و با در هم بافتن دو فرم به شکل پارچه، به گونهای انتزاعی دو حرف A و B را بوجود آورده است.
دو حلقهی تا شده در هم، نشانگر استحکام و اتحاد است. (معنی واژه amalgamate ادغام یا اتحاد برای ایجاد یک سازمان یا ساختار است). لوگوی طراحی شده از جهتی مونوگرام است (با چیدمانی جدید از یک AB) و از جهتی دیگر نمادی است که جهتگیری بانک در توسعه همکاری و کار گروهی را به نحو گرافیکی به تصویر میکشد.
لوگوی قبلی amalgamated bank
رنگ آمیزی لوگو با استفاده از دو رنگ معاصر آبی و نارنجی، اشارهای به رنگهای پرچم شهر نیویورک دارد (و البته نه دو تیم ورزشی محبوب این شهر). هویت سازمانی با قلم دوست داشتنی سان سریف مدور ست شده و از قلم mercury text به عنوان قلم دوم استفاده شده است.
تنوع رنگ لوگوی جدید
هویت سازمانی در پالت رنگهای آبی، نارنجی و سفید ظاهر میشود که الهام گرفته از رنگهای رسمی نیویورک است
بر اساس تا شدگی موجود در لوگو، طراحان مجموعهی جذابی از آیکونهای مختلف را برای پشتیبانی برند در فضای آنلاین، اسناد وثائق و نمایشگرهای خودپرداز به وجود آوردهاند. این نمادها با تا کردن خطوط موجود در لوگو، تبدیل به فرمهای جدیدی مرتبط با پول، کسب و کار و خدمات شدهاند.
تا شدگی موجود در لوگو میتواند برای ایجاد آیکونها مورد استفاده قرار گیرد.
آیکون ایالات متحده
نمای شهر نیویورک
آیکون تقویم
به کارگیری هویت بصری جدید با تغییر ظاهر وبسایت بانک و تغییر دکوراسیون داخلی و نمای خارجی بسیاری از شعب بانک همراه شده است.
هویت جدید در تابلو – نمای خارجی یک شعبه
علامت جدید
علامت جدید
علامت جدید
گرافیک خودپرداز
کارت اعتباری بانک
کاغذهای اداری
بازطراحی صورتحساب
تیم طراحی:
مایکل بیرات، شریک مسئول و طراح شرکت پنتاگرام
همیش اسمیث، طراح
جمیز بمفورد، دستیار طراح