شبکه تلویزیونی نیکلدئون (Nickelodeon) که شبکهای مختص کودکان است، هویت بصری خود را با هدف قرار دادن کودکان در کانون توجه خود، باز طراحی کرد.
در این نوسازی، لوگویی جدید، گرافیکهای رنگارنگ و یک سری انیمیشنهای کوتاه که قبل و بعد از هر برنامه تلویزیونی نمایش داده میشود، طراحی شده است.
پالت رنگی مربوط به شبکه نیزکاملا تغییر کرده و با وجود حفظ رنگ نارنجی مربوط به نیکلدئون، پنج رنگ جدید شامل زرشکی، بژ، زرد، سبز روشن و آبی روشن به رنگها اضافه شده است. همچنین از خاکستری و سفید هم به عنوان رنگهای ثانویه استفاده شده است.
آژانس آرژانتینی «سوپر استودیو» به همراه تیم طراحی داخلی نیکلدئون، ری- برندینگ این شبکه را به اتمام رساندهاند.