هویت بصری رستوران گوماتا

«اصل مهم در طراحی هویت دیداری، درک صحیح و درست از موضوع سفارش است، خواه یک محصول باشد، خواه یک خدمت و یا مکان… و همواره انطباق آن با هویت برند که از پیش توسط کارفرما و به کمک یک مشاور و استراتژیست برند طراحی و تدوین شده است، بسیار حائز اهمیت است.

«گوماتا» یک رستوران فضای باز است که سعی کرده از ویژگی‌های طبیعت منطقه‌ای زیبا و خوش آب و هوا در جنوب اصفهان به عنوان مکان عرضه‌ی سرویس استفاده نماید. تعهد این برند ایجاد فضایی هیجان‌انگیز و با نشاط برای «خانواده‌ها» می‌باشد و در این راستا سعی بر ارائه‌ بسته‌‌ سرویس کاملی برای مخاطب کرده است.

من نیز به عنوان یک طراح در طراحی هویت دیداری گوماتا از تعهد برند و همچنین فضای جغرافیایی آن به نفع کار استفاده کردم و با تلفیق عناصر دیداری که از این دو استخراج شد سعی در ایجاد نشانه‌ای نمودم که حداکثر توان خود را در ایجاد ارتباط درست و ماندگار با مخاطب به عنوان نقش مهمی که در پیکره برند بر عهده دارد ایفا کند.

در ادامه شما را به دیدن فرایند طراحی هویت دیداری رستوران گوماتا دعوت می‌کنم. البته بخش دوم آن که شامل علائم راهنما، بسته‌بندی‌ها و … می‌باشد به عنوان فاز دوم پروژه در حال انجام است.»

طراح لوگو و هویت بصری: استودیو توکو (علی زیبائی-فاطمه آقایی)
سفارش دهنده و مدیر پروژه: آژانس بالابان(هادی مطیعی)

پروژه دیگری از علی زیبایی در روزرنگ را اینجا ببینید.


image 
imageimageimage