طراحی هویت بصری مرکز خرید آی‌نوا

طراحی هویت بصری به جهت کاربرد وسیعی که دارد روز به روز بیشتر مورد توجه واقع می‌شود .تنوع برندها و شرکت‌ها به قدری گسترده‌ است که نیاز به ایجاد تمایز اهمیت هویت سازمانی را دوچندان می‌کند.

مرکز خرید آی‌نوا (Ainoa) یکی از مراکز بزرگ خرید واقع شده در بخش غربی هلسینکی پایتخت بزرگ فنلاند است. این مرکز خرید در منطقه Tapiola واقع شده که معماری و فضاسازی آن جزو نمونه‌های مهم ساخت و ساز دهه‌ی شصت است. برای ایجاد و طراحی هویت بصری این مرکز از یک زبان طراحی منسجم استفاده شده است که در تمامی عناصر از جمله: نشانه، آیکن‌ها، فلش‌ها و کاراکترهای سرتاسر مرکز خرید حضور دارد و به خوبی نقش هماهنگ کننده برای کل مجموعه را ایفا کرده است. طراح این مجموعه آقای مارکو سالونن از آژانس خلاقیت بوند است.

5fa85a4ca728bbdcdb770e17f444548d  9ddf0398a7acb5af16aa595c36199f08  25f8315f6e67758b8961fe74013dd776  060e8881878f0120dae5a5780672bb86  91b629071d23fcd4da9bc5c2d24148d8  99c7bfeae746a3251ea49caa455bc8b4  7845b7913a2861112746ac4b5f2589f5  af9d691e20ac0e38a46a90c70f3769fd  b2636ca66865081a315f6859e4194c3e  cf87081a81f801ececf81388b21234f1  eb0d941a129a1e4ad7822bca614db3e7منبع