هویت بصری موزه سئول

اکنون سال‌های طلایی معماری موزه‌ها در دنیاست. موزه‌های جدید به نحوی طراحی می‌شوند که تعداد بیننده بیشتری را بپذیرند و کشش بیشتری را ایجاد کنند. موزه‌ها فقط برای نشان دادن اشیاء هنری نیست و به همین جهت موزه‌های تخصصی مانند موزه سینما و علوم و تکنولوژی و .. بنیان نهاده شده است. علاوه بر محتواى مهم و تاثيرگذار، از لحاظ معمارى ساختمان و بناها، شيوه‌اى منحصر به فرد و حساب شده دارند. مكان هاى خاص، طراحى‌هاى خاص و هویت بصری متفاوتی را مى‌طلبد.

موزه سئول از این قائده مستثنی نیست، طراحى لوگو براى موزه سئول بر اساس ويژگى هاى معمارى و فضاى موزه الهام گرفته و طراحى شده است.
به عنوان نقطه شروع، با توجه به معمارى ساختمان موزه، يازده مربع طراحى شده بود و بر اين اساس، لوگوى نهايى در نتيجه اتصال گوشه هاى هر مربع به يكديگر، شكل گرفته است.
طراحى لوگو و هويت بصرى اين موزه بر عهده يك تيم طراحى سه نفره بوده است. اين سه طراح جوان كره‌اى، جايزه‌ى “نقطه قرمز” مسابقات ديزاين ٢٠١٣ كره را با طراحى اين پروژه به خود اختصاص دادند.

인쇄  Seoul-Museum-animated-logo-design-identity-branding-d-note  Seoul-Museum-logo-design-identity-branding-d-note-3 Seoul-Museum-logo-design-identity-branding-d-note-4 Seoul-Museum-logo-design-identity-branding-d-note-5

ddd ezgif.com-gif-makerمنبع


image 
imageimageimage