هویت بصری ميراث جهانى ایران

« معرفی آثار میراث ایران ثبت سازمان یونسکو، متناسب با مقیاس جهانی مخاطبین و نمایش متناسب شاخص های بناها پروژه ای بود که سال ۹۲ در شرکت” طوسی” و با کار گروهی از محققان، طراحان گرافیک، معماران و عکاسان انجام شد.

در پروژه طراحی هویت بصری آثار ثبت جهانی سازمان میراث فرهنگی، ابعاد جامعه شناسی، معماری و مرمت، برندینگ و گرافیک نقاط اصلی تفکر طراحی بودند. در فرایند طراحی، همواره مواردی مانند منظر مخاطبین بین المللی، خوانایی و روایی بودن طرح و تناسب آن با هویت و فرهنگ ایرانی – اسلامی حائز اهمیت بود.

در نهایت می توان روند طراحی این پروژه را در چند مرحله شامل تحقیق، الهام، طراحی، داستانسرایی، انتزاع، توسعه و همسوسازی دانست.»


image 
imageimageimage