هویت بصری کلینیک بهداشتی درمانی NationWide

NationWide زنجیره‌ای از کلینیک‌های بهداشتی درمانی است که وجه تمایز آن، ایجاد تعامل اختصاصی در پروسه درمان با بیماران خود است. درست مانند یک پزشک خانوادگی معتمد و دوست داشتنی، این کلینیک برای عرضه ماهیت خود نیاز به یک هویت بصری داشت. Bob Surrao، طراح گرافیک این مجموعه درباره این پروژه می‌گوید:
« بر اساس سفارشی که به من داده شده بود تصمیم گرفتم یک هویت بصری که دو نماد عشق (قلب) و مراقبت‌های درمانی (صلیب) را با هم تلفیق می‌کند را ایجاد کنم.
این هویت، کلیدی شد برای بازتاب گرمی و صمیمیتی که NationWide به آن اعتقاد داشت؛ چیزی که در صنعت بهداشت و درمان به ندرت می توان آن را یافت. بعد از اتمام پروژه، بیمارانی که به NationWide مراجعه می‌کردند، با ظاهری جذاب و مهمان‌نوازانه مواجه می‌شدند. در واقع محیطی که ما ساخته بودیم احساسی از راحتی و سادگی را  بوجود آورده بود که در بسیاری از کلینیک‌ها وجود نداشت. استقبال مردم، بیماران بیشتری را برای مراجعه به این مرکز متقاعد کرده بود بطوری که همگی، رضایت و آسایش بیشتری را  هنگام انجام معاینات و مشاوره احساس می‌کردند؛ ضمن اینکه هویت جدید، اثر قابل ملاحظه‌ای نیز بر روحیه کارمندان گذاشته بود.»
این پروژه  توسط Bob Surrao  طراح گرافیک هندی در سال ۲۰۱۴ طراحی و اجرا شده است.

هویت بصری کلینیک بهداشتی 21  هویت بصری کلینیک بهداشتی1  هویت بصری کلینیک بهداشتی2  هویت بصری کلینیک بهداشتی3  هویت بصری کلینیک بهداشتی4  هویت بصری کلینیک بهداشتی5  هویت بصری کلینیک بهداشتی6  هویت بصری کلینیک بهداشتی7  هویت بصری کلینیک بهداشتی8

هویت بصری کلینیک بهداشتی9  هویت بصری کلینیک بهداشتی10 هویت بصری کلینیک بهداشتی11  هویت بصری کلینیک بهداشتی12  هویت بصری کلینیک بهداشتی13  هویت بصری کلینیک بهداشتی14  هویت بصری کلینیک بهداشتی15  هویت بصری کلینیک بهداشتی16  هویت بصری کلینیک بهداشتی17  هویت بصری کلینیک بهداشتی18  هویت بصری کلینیک بهداشتی19  هویت بصری کلینیک بهداشتی20  هویت بصری کلینیک بهداشتی22 هویت بصری کلینیک بهداشتی23  هویت بصری کلینیک بهداشتی24  هویت بصری کلینیک بهداشتی25  هویت بصری کلینیک بهداشتی26  هویت بصری کلینیک بهداشتی27 هویت بصری کلینیک بهداشتی28  هویت بصری کلینیک بهداشتی29  هویت بصری کلینیک بهداشتی30  هویت بصری کلینیک بهداشتی31  هویت بصری کلینیک بهداشتی32  هویت بصری کلینیک بهداشتی33 هویت بصری کلینیک بهداشتی34هویت بصری کلینیک بهداشتی35 هویت بصری کلینیک بهداشتی36منبع