هویت بصری کمپین کروماتیک

کروماتیک یک نمایشگاه دسته جمعی است که توسط تیمی از MASSIVart تشکیل شده است. این رویداد، سالانه هنرمندان جوان با استعداد را از استان کبک کانادا که در یک زمینه مشترک فعالیت می‌کنند، دور هم جمع می‌کند که امسال نام این گروه و یا نمایشگاه “بازتاب” بود.
هویت بصری‌ای که برای نمایشگاه طراحی شده بود در تمام کاتالوگ‌ها، برنامه‌ها، کارت‌های دسترسی، پوسترها، وب سایت، علامت این نمایشگاه، نقش‌های روی ابریشم و غیره، نمایان بود. غنای پیکرنگاری و استفاده از رنگ‌های جلب توجه کننده و سازگاری تمام عناصر مختلف این طراحی از جمله ویژگی های این کمپین بود.
هدف اصلی، ایجاد یک تمایز روشن با نمایشگاه‌های قبلی بود تا یک هویت بصری منحصر بفرد ایجاد شود که به راحتی بتواند در محیط، بسیار موثر واقع شود. این نمایشگاه جدید توسط تصاویر هندسی که از نمایشگاه‌های قبلی اقتباس شده بود پشتیبانی می‌شد. همچنین آرم، قدرت انطباق راحت با تمام عناصر مختلف را دارا بود به طوری که یک زبان بصری منسجم برای تمام ارتباطاتی که رویداد را تائید و پشتیبانی می کردند، به وجود می آورد.

کمپین کروماتیک-هویت بصری (6)  dépliant Recto  کمپین کروماتیک-هویت بصری (7)
کمپین کروماتیک-هویت بصری (1)  کمپین کروماتیک-هویت بصری (2)  کمپین کروماتیک-هویت بصری (4)  کمپین کروماتیک-هویت بصری (5)  کمپین کروماتیک-هویت بصری (8) کمپین کروماتیک-هویت بصری (10)  کمپین کروماتیک-هویت بصری (11)  کمپین کروماتیک-هویت بصری (12)  کمپین کروماتیک-هویت بصری (13)  کمپین کروماتیک-هویت بصری (16)  کمپین کروماتیک-هویت بصری (17)  کمپین کروماتیک-هویت بصری (18) کمپین کروماتیک-هویت بصری (20)
کمپین کروماتیک-هویت بصری (22)  کمپین کروماتیک-هویت بصری (23)  کمپین کروماتیک-هویت بصری (24)
کمپین کروماتیک-هویت بصری (27)  کمپین کروماتیک-هویت بصری (28)  کمپین کروماتیک-هویت بصری (29)  کمپین کروماتیک-هویت بصری (30)  کمپین کروماتیک-هویت بصری (32)  کمپین کروماتیک-هویت بصری (33)  کمپین کروماتیک-هویت بصری
کمپین کروماتیک-هویت بصری (25)  کمپین کروماتیک-هویت بصری (21)

کمپین کروماتیک-هویت بصری (14)
کمپین کروماتیک-هویت بصری (25) کمپین کروماتیک-هویت بصری (9)

منبع


image 
imageimageimage