هویت بصری یک برند مدرن و شیک لباس / POM POM

پوم پوم (POM POM) یک برند مدرن و شیک لباس است که توسط آژانس تبلیغاتی Reynolds و Reyner برای یک طراح مد از لس آنجلس ایجاد شده است. در هر مجموعه، دو نوع پوشش لباس در جعبه‌های مجزا وجود دارد که مانند مکعب‌های از گوشه بریده شده هستند. اولی، برای استفاده‌ی روزمره در سر کار و یا جلسات ورزشی، ساده‌تر و راحت‌تر است و جعبه‌ی دوم، زیرپوش جالب‌تر و خلاقانه‌تری را برای مراسم شب، جشن‌ها و اوقات فراغت پیشنهاد می‌کند. مجموعه‌ای دو بخشی که نه تنها بر روی بسته‌بندی و نام برند دیده می‌شود بلکه در شعار برند نیز با عنوان “سخت کار کنید، سخت بازی کنید” وجود دارد.
کار با طراحان مد همیشه جالب، اما هرگز آسان نبوده است. چرا که آنها خوب می‌دانند چه می‌خواهند و در نهایت دقت، بسته بندی‌ها و طراحی‌‎ها را ارزیابی می‌کنند. این عده با داشتن تجربه‌ی فراوان در خلق پوشاک، سطح توقع خود را همیشه در بالاترین سطح قرار داده‌اند و با اینکه بخشی از صنعت مد هستند، می‌دانند چطور زیبا و مدرن باشند و آنچه که حتی مهم‌تر است این است که  آنها می‌دانند یک برند چگونه باید سر زنده و شیک به نظر برسد. در ادامه تصاویر مربوط به این پروژه را با هم می‌بینیم:

هویت بصری (1)  هویت بصری (2)  هویت بصری (3)  هویت بصری (4)  هویت بصری (5)  هویت بصری (6)  هویت بصری (7)  هویت بصری (8)  هویت بصری (9)  هویت بصری (10)  هویت بصری (11)  هویت بصری (12)  هویت بصری (13)  هویت بصری (14)  هویت بصری (15)  هویت بصری (16)  هویت بصری (17)  هویت بصری (18) هویت بصری (19)  هویت بصری (20)  هویت بصری (21)  هویت بصری (22)  هویت بصری (23)  هویت بصری (24)  هویت بصری (25)  هویت بصری (26)  هویت بصری (28)  هویت بصری (29)  هویت بصری (30)  هویت بصری (31)  هویت بصری (32)  هویت بصری (34)  هویت بصری (35)  هویت بصری (36) هویت بصری (37)  هویت بصری (38)  هویت بصری (39)  هویت بصری (40)  هویت بصری (41)  هویت بصری (42)  هویت بصری (43)  هویت بصری (44)  هویت بصری (45)  هویت بصری (46)  هویت بصری  هویت بصری
منبع


image 
imageimageimage
  1. سلام
    دوســـــــتان عزیز روز رنگ لطفا دقت کنیــد
    صحیح نیـست برای نمایش یک مجمـوعـه
    تصویری مناســـــــــــــــب تصاویری به نمایش
    گذاشته شود که به شرایط دینی و عرفی
    جور در نمیاد و صحیح نیســـــــــــــت به هر
    بهانه ای مروج تصاویر ناسالم شویم.

    1. دوست عزیزم پرزنتیشن اونها رو خو نمیتونن از نو طراحی کنن. تصاویر ناسالم به فرمایش جنابعالی همه جا به زور خودش رو بهت عرضه میکنه مثلا تو تبلیغات ایمیل یاهو یا کلی صفحات اینترنتی دیگه . تکلیف چیه ؟ بنظرم ما هممون باید ظرفیت هامون رو بالا ببریم . خود پیامبر فرموده به محرمات نگاه نکنید و اگر نگاهتون افتاد فکر بد نکنید ، تصور نکنید ینی همش تو مغز خود ماست . باور بفرمایید بنده اینقدر غرق در فرم و رنگ کار بودم به هیچ عنوان تصاویر این خانمها رو ندیدم بعد که نوشته شما رو خوندم و در بازبینی متوجه شدم . دنبالش نباشیم بهتره اینطوری هیچوقت پیداش نمیکنیم 🙂

      1. سلام. خوب شما هم سعی کنی نذاری بهتره! چون باعث نمی‌شه حتی نگاه بهش بیوفته.
        مثل یک کوه آلودگیه, اگه احتمال آلودگی هم بدی رد نمیشی از کنارش.
        البته از فرهنگ غربی غیر از این هم انتظار نمیره.
        خیلی ممنون از مطاب خوبتون به خصوص فراخوان‌ها.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *