هویت بصری A-Moloko

ارمالئوف بوریا Ermolaev Bureau متخصص تولید هویت بصری، توسعه استراتژی تصویری و پیاده سازی پروژه‌هاست. پروژه‌هایی در زمینه برقراری ارتباط تصویری جذاب بین شرکت و مشتری.
یکی از پروژه‌های او طراحی هویت بصری شرکت A-moloko است که شیر تازه گاو را از طریق یک سیستم زنجیره‌ای به فروش می رسانند. طرح اولیه لوگو، از زنجیره کسب وکار شرکت الهام گرفته شده است: هم فروش اتوماتیک شیر تازه مزرعه ( Automatic)  و هم نام شرکت A-moloko که اولین حرف هر دوی آنها A است. لوگوی طراحی شده که به عنوان زمینه کار  در نظر گرفته شده است به شکل اولین حرف زبان انگلیسی یعنی “A” است که وقتی آن را سر و ته کنید شبیه سر گاو می‌شود. هویت تصویری شرکت  به صورت طراحی آیکونیک و بر پایه نمایش نمادین و سمبلیک فرایند تولید شیر از گاو تا مصرف کننده طراحی شده است. در این زبان تصویری، برای جذابیت بیشتر از ترکیب رنگ آبی و سفید استفاده شده است. این پروژه در سال ۲۰۱۲ جایزه معتبر طراحی ارتباطات «نقطه قرمز» و جایزه طراحی اروپا EDAWARDS را از آن خود کرده است.

8ca90338f2eda752d9fe6297cebab6ca  8e0bdfe95fa5144d0a7ac3dcfd0f6751  035d419bfe1dbed218de661f73697c5d  5df4611c324dbf33efb8f0fa7beb4cf7

 58fcb22b2a1c023f72cb71c3155b5440  0827280acfd458c1b9c81ef7ed930cb7  a0edad6496816e9c896ecb07e07b27c9  a680bef52184c9f3b77c112c8b8f2d4d  bbbc22a5558be5ccedf1772d17cadb7a  d080c9893a4b919cf36473d8bc2684e4
منبع