ارمالئوف بوریا Ermolaev Bureau متخصص تولید هویت بصری، توسعه استراتژی تصویری و پیاده سازی پروژههاست. پروژههایی در زمینه برقراری ارتباط تصویری جذاب بین شرکت و مشتری.
یکی از پروژههای او طراحی هویت بصری شرکت A-moloko است که شیر تازه گاو را از طریق یک سیستم زنجیرهای به فروش می رسانند. طرح اولیه لوگو، از زنجیره کسب وکار شرکت الهام گرفته شده است: هم فروش اتوماتیک شیر تازه مزرعه ( Automatic) و هم نام شرکت A-moloko که اولین حرف هر دوی آنها A است. لوگوی طراحی شده که به عنوان زمینه کار در نظر گرفته شده است به شکل اولین حرف زبان انگلیسی یعنی “A” است که وقتی آن را سر و ته کنید شبیه سر گاو میشود. هویت تصویری شرکت به صورت طراحی آیکونیک و بر پایه نمایش نمادین و سمبلیک فرایند تولید شیر از گاو تا مصرف کننده طراحی شده است. در این زبان تصویری، برای جذابیت بیشتر از ترکیب رنگ آبی و سفید استفاده شده است. این پروژه در سال ۲۰۱۲ جایزه معتبر طراحی ارتباطات «نقطه قرمز» و جایزه طراحی اروپا EDAWARDS را از آن خود کرده است.
منبع