پروژه امروز توسط رامین نصیب اف (Ramin Nasibov) از آلمان انجام شده است. او یک طراح گرافیک چند بعدی و متخصص در زمینه برندسازی، بسته بندی، طراحی و ارتباطات بصری است. این پروژه که رامین مسئولیت طراحی هویت بصری و بستهبندی آن را بر عهده داشته راجع به نوشیدنی های سالم و سرشار از ویتامینهای متنوع است. او این ایده را با نقطههای رنگین به تصویر کشیده و با الگوهای فردی و پالتهای رنگی برای هر نوع از میوهها طراحی کرده است. علاوه بر این، از آنجایی که این شرکت بیشتر خود را یک نام تجاری جوان پسند میداند، طراح برای بهره بردن از این جنبه برند، از ویژگیها و پیوندهای مهمی که در نسل جوان امروزی مانند جنب و جوشها و تغییرات پیوسته و همزیستی است استفاده کرده است. به همین دلیل است که نقطههایی که در نمادها وجود دارند هر بار به شیوه متفاوتی به یکدیگر وصل می شوند؛ اما ایده نهفته در آن همان ایده است و در عین حال، مفهوم نیز منحصر به فردتر و پویاتر میشود. در ادامه همراه روزرنگ باشید تا به تماشای تصاویر این پروژه برویم: