پانزدهمین دوسالانه‌ی بین المللی پوستر تئاتر لهستان 2015+نمايش آثار برگزيده دوره قبل

پانزدهمین دوسالانه‌ی بین المللی پوستر تئاتر 2015 توسط انجمن تئاتر واندا سیماژکوا (Wanda Siemasz¬kowa)  در تئاتر شهر زِژاو (Rzeszów ) لهستان برگزار می‌گردد. هدف از برگزاری این رقابت نمایش بهترین پوسترهای طراحی شده برای رویدادها و نمایش های تئاتر، اوپرا و نظیر آن در بین سال 2013 تا 2015 می باشد. این رقابت در سالن آمفی تئاتر واندا  واقع در شهر زِژاو لهستان و در دانشگاه زِژاو برگزار خواهد شد. همچنین آثار برگزیده در خانه لهستان ویلنیوس (Polish House in Vilnius)  در مارس 2016 ، موزه‌ی دیزاین براتیسلاوا و گالری آرماتورکا Armaturka  به نمایش در خواهد آمد.
شرایط شرکت در این رقابت به شرح زیر می باشد:

-شرکت در این مسابقه برای تمامی هنرمندان، فارغ التحصیلان دانشگاه های هنر، تئاتر و موسسه های هنری آزاد است.
– هر شرکت‌کننده باید آثار خود را که پشت هر کدام از آن‌هابرچسب اطلاعات نصب شده است را تا ۱۶اکتبر ۲۰۱۵ مصادف با ۲۴مهر ۱۳۹۴ به آدرس زیر ارسال نماید:
Teatrim. WandySiemaszkowej
ul. Sokola 7,
35-010 Rzeszow
Poland

فایل دیجیتالی آثار باید به ایمیل زیر ارسال گردد:
[email protected]
یا بر روی CD در سایز A4 با 300DPI در فرمت تصویر JPEG به همراه پوسترها ارسال شود.
-روی فایل دیجیتال ارسالی باید نام هنرمند و عنوان پوستر (یا اولین کلمه‌ی عنوان پوستر) به این ترتیب درج شده باشد: نام خانوادگی، نام، عنوان اثر
-لازم است شرکت‌کنندگان در فرم شرکت در فراخوان، تایید و قبول کنند که قوانین فراخوان را مطالعه کرده اند و آثار ارسالی متعلق به خودشان است و اجازه می‌دهند برگزارکننده آثار آن‌ها را در رویدادهای مربوط به پانزدهمین دوسالانه‌ی پوستر تئاتر زژاو منتشر نماید.
-هر شرکت‌کننده باید یک نسخه از هر اثر خود که بین سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵ خلق شده است را به‌صورت دیجیتال یا چاپی (منتشر شده)، ارسال نماید.
-حداقل سایز یک اثر ۵۰×۷۰  سانتی‌متر است و نباید روی چیزی چسبانده شده یا قاب گرفته شده باشد.
-هزینه‌ی ارسال اثر به عهده‌ی شرکت کننده است. لازم است پوسترها هنگام ارسال با دقت بسته‌بندی شوند چون برگزار‌کننده هیچ مسئولیتی در قبال آسیب دیدن اثر در حمل و نقل نخواهد پذیرفت. این عبارت باید روی بسته پستی قید شود:
NON COMMERCIAL VALUE
-پوسترهای پذیرفته شده برای شرکت در این رقابت توسط هیئت داوران انتخاب خواهند شد. اعضای گروه بین‌المللی داوران عبارتند از:  کارل میزک از جمهوری چک، استانتیسلاو استنکسی از اسلواکی، تری سارفیس از فرانسه و کریستوف ماتایکا از لهستان.
-لیست اسامی راه‌یافتگان به نمایشگاه در تاریخ 25 اکتبر 2015 بر روی سایت آمفی‌تئاتر منتشر خواهد شد.
-ارسال آثار به پانزدهمین دوسالانه‌ی بین‌المللی پوستر تئاتر زژاو به منزله‌ی پذیرفتن تمام شرایط و قوانین این فراخوان است.
-برگزار کننده آثار ارسالی را به هنرمندان باز نمی‌گرداند.
جوایز:
جوایز زیر به بهترین آثار ارسالی تعلق خواهد گرفت:
نفر اول مبلغ 4000 زلوتی (واحد پول کشور لهستان)
نفر دوم مبلغ 3500 زلوتی
نفر سوم مبلغ 2000 زلوتی
نشان افتخار اول
نشان افتخار دوم
به برندگان این جوایز از طریق ایمیل اطلاع‌رسانی خواهد شد.
-اعلام برندگان نهایی و به نمایش گذاشتن آثار آن‌ها در روز بازگشایی نمایشگاه و افتتاحیه ی پنجاه و چهارمین نشست جشنواره تئاتر Resovian در تاریخ ۲۳ اکتبر ۲۰۱۵ خواهد بود.
-کاتالوگی به مناسبت برگزاری پانزدهمین دوسالانه‌ی بین المللی پوستر تئاتر زژاو منتشر خواهد شد. برندگان جوایز و راه‌یافتگان به نمایشگاه یک نسخه رایگان از این کاتالوگ و گواهی‌نامه‌ی شرکت در این دوسالانه را دریافت خواهند نمود.
برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر و فایل PDF مسابقه به اینجا مراجعه کنید.
در ادامه شما را به تماشای برخی از آثار دوره قبل و برگزیدگان آن دعوت می‌کنیم:

poster- lahestan-roozrang-1    poster-lahestan-roozrang-2  poster-lahestan-roozrang-3  poster-lahestan-roozrang-4  poster-lahestan-roozrang-5  poster-lahestan-roozrang-6    poster-lahestan-roozrang-8  poster-lahestan-roozrang-9  poster-lahestan-roozrang-10   poster-lahestan-roozrang-11  poster-lahestan-roozrang-12  poster-lahestan-roozrang-13  poster-lahestan-roozrang-14  poster-lahestan-roozrang-15jpg  poster-lahestan-roozrang-16jpg  poster-lahestan-roozrang-17  poster-lahestan-roozrang-18  poster-lahestan-roozrang-19  poster-lahestan-roozrang-20  poster-lahestan-roozrang-21  poster-lahestan-roozrang-22  poster-lahestan-roozrang-23  poster-lahestan-roozrang-24  poster-lahestan-roozrang-25  poster-lahestan-roozrang-26    poster-lahestan-roozrang-30  poster-lahestan-roozrang-31  poster-lahestan-roozrang-32  poster-lahestan-roozrang-33  poster-lahestan-roozrang-34

Poland roozrangjpg 35

برای دیدن کل آثار برگزیده دوره قبل (2013) لطفا به اینجا مراجعه کنید.