پایان هفته تصویرگری 96/ برگزیدگان نشان آبان 96 معرفی شدند

در جشن پایانی هفته تصویرگری 96 و همزمان با روز تصویرگری چهار برگزیده نشان آبان معرفی شدند.

به گزارش روزرنگ و به نقل از روابط عمومی انجمن تصویرگران، پس از معرفی کاندیداها توسط عموم تصویرگران و داوری هیئت داوران، مهدی حجوانی از مؤسسان انجمن تصویرگران ایران به عنوان نام همگام تصویرگری، فرشید مثقالی به عنوان نام بزرگ تصویرگری، بهزاد غریب‎پور به عنوان نام آشنای تصویرگری و عاطفه ملکی‎جو به عنوان نام نو تصویرگری نشان آبان خود را در جشن پایانی هفته تصویرگری دریافت کردند.

در این مراسم که بعدازظهر 15 آبان 96 برگزار شد کیانوش غریب‎پور دبیر هفته تصویرگری 96 و علی بوذری دبیر همایش کتاب‎های تصویری به ارائه گزارش مختصری از اجرای این دو رویداد پرداختند و در ادامه از نرگس محمدی به دلیل دریافت جایزه سیب طلای دوسالانه براتیسلاوا، هدا حدادی به دلیل کسب مدال طلای آکادمی ادبیات کودک آمریکا و امیر شعبانی‎پور به دلیل دریافت جایزه جزیره سبز کنکور نامی 2017 مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین از زهرا پاشایی و حدیثه قربان به دلیل تلاش در برگزار هفته تصویرگری و از فاطمه عبداله‎زاده سردبیر سایت خبری گالری آنلاین به دلیل پوشش دقیق و کامل فعالیت‎های هفته تصویرگری تقدیر شد.

در ادامه این مراسم محمدحسین سعلبی‎فر مدیر نگارخانه لاله نیز به دلیل همکاری صمیمانه به تصویرگران و برنامه‎ریزی برای برپایی نمایشگاه‎های گروهی تصویرگری به طور سالانه به عضویت افتخاری انجمن تصویرگران ایران در آمد.

خواندن بیانیه اعضای انجمن تصویرگران ایران در هفته تصویرگری 96 نیز دیگر بخش از جشن پایانی این هفته بود که توسط مهسا هدایتی انجام شد.

 


image 
imageimageimage