پوستر تشکر از سیدنی

پوسترهای شخصی از دیدگاهی ارزش آثار منتشر شده را ندارند، چون از فیلترهای مهمی همچون سفارش دهنده، چاپ و فیدبک مخاطبان عبور نکرده‌اند. اما از نیمه‌ی دیگر لیوان هم می‌توان به آنها نظر کرد. این سلف پوسترها می‌تواند انعکاس یک نگاه کاملاً هنرمندانه و صادقانه‌ی طرّاح باشد. طرحی که بدون سفارش و تنها با اتکا به انگیزه‌ی درونی ایجاد شده، می‌تواند نمونه صادقانه و خلاقی از ایده‌ها و توانایی‌های نهفته‌ی ما باشد.

فرانسیسکو بیانچی (Francesco Bianchi) طراح گرافیك مقیم  میلان، پس از اقامتی ۶ماهه برای ادامه‌ی تحصیل در سیدنی استرالیا، مجذوب آنجا شده و به عنوان یادگاری و ابراز علاقه به آنجا پوستری تایپوگرافیک با عنوان سیدنی طراحی کرده است. وی می‌گوید: این، یک راهی است برای من که تشکر کنم از زیبایی‌های آن شهر و مخصوصاً یکی از بناهای تاریخی این شهر که بسیار مورد علاقه‌ی من بوده است.

در ادامه‌ی مطلب با هم نگاهی به این پوستر و تشکر تصویری وی خواهیم انداخت. آیا شما هم تا بحال برای ابراز تشکر از کسی یا جایی پوستری طراحی کرده‌اید؟

1f3b8df9cc3e453f6d26dbbdaca410cc  
 077629063bd426cd28752de6f2df1f2f  1f8e23de7393693f538579845664eb16

 ezgif.com-gif-maker-2

 

 منبع


image 
imageimageimage
  1. با سلام و خسته نباشید به دوستان روز رنگ
    با عرض معذرت باید یک نکته را خدمت شما عرض می کنم، بنده در این مدت که به سایت روز رنگ مراجعه میکنم در چندین پست گوناگون دیدم که از واژه ” طراح و گرافیست ” استفاده می شود که البته قبلا فکر می کردم اشتباها مورد استفاده قرار می گیرد.
    چون واژه گرافیست یک واژه من در آوردی در ایران می باشد و معادل مناسب برای واژه ای
    graphic Design نمی باشد.
    نا گفته نماند هنوز در ترجمه دقیق کلمه مناسبی برای Designer نداریم که بخاطر گستردگی مفهوم این واژه در زبان لاتین می باشد.
    به همین خاطر تاکنون نزدیکترین معادل فارسی “نه ترجمه دقیق” به واژه های
    graphic Design طراح گرافیک می باشد و واژه گرافیست اینجا اشتباه می باشد.
    و اگر امکان داشت لطفا کنید در این مورد هم یک پست مجزا در روز رنگ بگذارید قطعا مفید خواهد بود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *