چمدان خود را رها کنید، در شهر زندگی کنید / Wanna One

قفل کن و راحت باش Lock & Be Free اولین شبکه صندوق قفل دار شهری (چیزی شبیه به صندوق امانات) در اسپانیا می باشد که اولین شعبه اش را نزدیک به خیابان گردشگری “گرند ویا” در مادرید افتتاح کرده است.
فضای داخلی این صندوق امانات در دو رنگ (زرد وسفید) است که ایجاد حس تازگی و خوشحالی می کند. هدف، شکل دادن به مفهوم و شعار برند بود “چمدان خود را رها کنید، در شهر زندگی کنید” و عوض کردن تصویر صندوق های قفل دار سنتی که در فضاهای باریک در رنگ های تیره و بدون نور بودند.
برند جهانی “قفل کن و راحت باش” و شِمای درونی آن ازصفحات فلزی سوراخ شده ی سفید رنگ، صندوق های قفل دار زرد ترکیب شده با تایپوگرافی، کفی از جنس فلز مصنوعی با شکل هایی گرد و مجموعه ای قدرتمند از نورها تشکیل شده است که انرژی مثبتی ایجاد می کند. این صندوق ها بیشتر برای مسافرانی طراحی شده است که کشورهای خارجی به اینجا سفر می کنند. علائم و لوگوتایپ های طراحی شده راهنمای افراد می باشند که اطلاعات لازم از جمله وضعیت هوای منطقه، فرودگاه های نزدیک و دیگر سرویس ها را اطلاع رسانی می کند. طراحی این پروژه توسط استودیو Wanna One انجام شده است که در ادامه به تماشای تصاویر این پروژه می رویم:

yellow_signane_lock_and_be_free_wanna_one_5

wanna_one_lock_and_be_free wanna_one_lock_and_be_free_lockers signane_wanna_one_lock_and_be_free_icon_3 signane_wanna_one_lock_and_be_free_icon_madrid signane_wanna_one_lock_and_be_free_5 signane_wanna_one_lock_and_be_free_icon signane_wanna_one_lock_and_be_free_icon_2 portada_lockandbefree_wanna_one signane_locker_lock_and_be_free_wanna_one lock_be_free_wanna_one_3
lock_and_be_free_wanna_one_2 lock_and_be_free_wanna_one_4 lock_and_be_free_wanna_one_1madrid_wanna_one_lock_and_be_freewannaone_lockandbefree_planta wannaone_lockandbefree_axon2
منبع