چهل عاشقانه سرگردان

« چهل عاشقانه سرگردان مجموعه‌ای است که در ارتباط با اشعار سید علی شجاعی تصویرسازی شده است. این مجموعه از تصاویر، همراه با تصاویر دیگر دوستان تصویرگرم، قرار است به زودی به صورت کتاب به چاپ برسد.
در مجموعه آثار من؛ تصویر، گاه با زبان ادراک عناصر تجسمی و گاه با زبان نشانه‌ها و قراردادها به کمک کلام می‌آید تا وسعت بیشتری در بازۀ ادراکات ما از مفهوم عشق، با خود به‌همراه بیاورد. و این را می‌دانیم، نشانه‌ها در موقعیت‌ها، سنتها، روابط، شرایط و حتی خاطرات، به فراخور حال هر شخص، معانی متغیری را القا نموده و تعابیر و تفاسیر متفاوتی را سبب می‌شود. بنابراین، شاعر، تصویرگر و مخاطب هرکدام می‌توانند خالق اثری نو باشند.»

توضیحات زهرا کیقبادی درباره تازه ترین پروژه خود خواندید. زهرا متولد 1357 و فارغ التحصیل دانشگاه هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران است.  وی تاکنون در نمایشگاههای گروهی مختلفی از جمله خانه هنرمندان (بهمن1392)، فرهنگسرای آفتاب (1393)، نمایشگاه بین المللی محیط زیست (1392) و غیره شرکت داشته و  برنده اول فراخوان انتشارات علمی فرهنگی (1393) است. او همچنین تاکنون با انتشارات نیستان، فرای علم، مدرسه، امیرکبیر و … در زمینه تصویرگری همکاری داشته است.

گاهی ساده هایی کوچک

هیچ منجمی نفهمید وقتی تو هستی زمان لکنت میگویند آرزوی داشتنت را به گور میبرم هزار بار روزه شکستم برای دیدنت چشمها را بیچارگی من درست از آنجا آغاز شد این سرقفلی از دم قسط

 

 


image 
imageimageimage