آب معدنی « دی دی» تنها يك محصول نيست. به گفته سفارش دهندگان این پروژه ، کلیه درآمد حاصل از فروش این محصول در سه مسير براي اعتلای فرهنگ، مسئوليت اجتماعي و تعهد به جامعه سرمایه گذاری می شود. مسير سبز: سرمایه گذاری در حوزه محيط زيست. مسير صورتي: سرمایه گذاری در حوزه پیشگیری و درمان سرطان بانوان. مسير آبي: سرمایه گذاری در حوزه كودكان بي سرپرست و بدسرپرست براي تحصيل و آینده اي بهتر.»
«احسان شهیدی» مدیر شرکت هویت سازی « ادریس» است که طراحی هویت بصری این محصول را برعهده داشته اند. او درباره روند این پروژه می گوید:« ما با یک ایده طرف بودیم نه یک محصول …با اولین نمونه از نگرشی جدید در یک محصول که نه فقط نگاه اقتصادی، بلکه نگاه مسئولیت اجتماعی داشت مواجه بودیم. این خصوصیت هم کار را برای ما سخت تر و دلچسب تر می کرد و در عین حال مسئولیت زیادی در قبال این پروژه احساس می کردیم. با در نظر گرفتن تمامی خصوصیات هویتی، المان ها و خط قرمز هایی که برند « دی دی» داشت، با انتخاب اسلوگان « کار خوب کردن مثل آب خوردنِ » طراحی را آغاز کردیم. یکی از عواملی که در طراحی این پروژه ما را به چالش کشید، چند رنگی بودن محصول بود، آب معدنی که قرار بود با یک ساختار یکپارچه بصری در مرحله اول با سه رنگ، و در مراحل بعدی با پنج رنگ متفاوت دیده شود. زمان زیادی صرف اتودها، اجرای آن ها و بررسی با رنگ های مختلف شد، چیزی حدود شش ماه. برای هرچه یکپارچه تر شدن خروجی نهایی در این پروژه، لوگوتایپ و بدنه بطری همزمان و موازی با هم طراحی شدند. نظر به این که آب معدنی دی دی برندی خیرخواه و ساده است، در طراحی آن از فرم های ارگانیک و گرافیک ساده استفاده شد.»