گرافیک تئاتر دستورالعمل‌های پرواز برای خدمه و خلبان

استودیو تهران در آخرین پروژه‌ی خود «دستور العمل‌های پرواز برای خدمه و خلبان» که حدود ۶ ماه است که در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود، رویایی را به تصویر کشیده است.

این رویا که با بهره‌گیری از تصاویر روزمره، ایموجی‌های تلفن همراه و اغلب بوسیله‌ی یک اپلیکیشن طراحی شده است، دروازه‌ی ورودی تئاتری است که فرهاد فزونی، کارگردان هنری استودیو تهران با بازی پگاه آهنگرانی، مارین ون هولک، نکیسا بهشتی و صدای صابر ابر و با آهنگسازی فرشاد فزونی این روزها در تماشاخانه‌ی پالیز به روی صحنه رفته است.

فرهاد فزونی که پیش‌تر فضای گرافيك را با فضای مدیاهای دیگری چون نقاشی، مجسمه، اسلایدشو، ویدیوآرت، اینستالیشن، در نمایشگاه‌های معتبری در ایران (موزه‌ی هنرهای معاصر تهران و گالری طراحان آزاد)، آلمان (موزه‌ی فریریسیانوم، بتهانین، اوکبار) سوئیس (موزه‌ی ریتبرگ) و هلند (گماک) تلفیق کرده بود و در سال ۹۴ در مصاحبه‌ای با روزرنگ به چگونگی و چرایی این تلفیقات پرداخته بود  حالا در تجربه‌ای نو، این فضا را روی صحنه‌ی تئاتر برده و گرافیگ، موسیقی، نور، شعر و بازی را به شکلی در هم تنیده است.

تصاویر پیش‌رو بخشی از تصاویر طراحی شده برای شبکه‌های اجتماعی است و باقی هرشب روی صحنه‌ی تماشاخانه‌ی پالیز تهران جان گرفته و در حال اجرا است.



image 
imageimageimage