گرافیک محیطی استادیوم ولفرهامپتون واندرس انگلستان / Wolverhampton Wanderers

استودیو RAW قراردادی را برای ایجاد یک سیستم نشانه گذاری متمرکز با شرکت مولینکس منعقد کرد. یکی از اهداف کلیدی این قرارداد این بود که از علائم منفی و بازدارنده رایج در استادیوم‌های مدرن فاصله گرفته و به سوی سبک و سیاق دوستانه‌تر و محترمانه‌تری گام برداشته شود. آنها حتی یکی سیستم گرید (Grid) ابداع نمودند که علائم طراحی شده را نیز بتوان تبدیل به لگو (Lego) کرد و بدین‌وسیله در حفظ نظافت ظاهری و سیستم اطلاع رسانی یکپارچه (ساینیج) نقشی موثر ایفاء نمایند. با توجه به مسابقاتی که در این استادیوم برگزار می شود و مبلغ قابل‌توجهی که تماشاگران برای بلیط مسابقه می‌پردازند، این یک تصمیم طبیعی بود که استادیوم را به محلی دلپذیرتر و خوشایندتر برای هواداران و سایر مراجعه‌کنندگان تبدیل نمایند.
از این رو آثار هنری در مقیاسی بزرگ (چه در داخل و چه در خارج از استادیوم) خلق شدند تا به نقاط کور و سایر فضاهای مرده‌ای که بخش وسیعی از استادیوم را اشغال کرده بودند، جان تازه‌ای بخشیده شود. تيم طراحى براساس تصاوير كارت هاى قديمى فوتبال كه در داخل سيگار گذاشته مى شد اين پروژه را طراحى كرده اند، كارت هايي كه براى هواداران فوتبال جنبه نوستالژى و يادآور خاطرات قهرمانان بود.
تابلوهای گرافیکی بزرگداشت و تبریک‌ در داخل محوطه‌های باز استادیوم، روی پرده‌های ویژه ای چاپ شده‌اند که هر نقطه ای از بلوک‌ها و آجرها را می‌پوشانند. این باعث می‌شود که بیننده احساس نماید آنها نقاشی‌هایی هستند که فوق‌العاده عالی چاپ و یا روی دیوار نقاشی شده‌اند.

گرافیک محیطی-روزرنگ (1)  گرافیک محیطی-روزرنگ (2)  گرافیک محیطی-روزرنگ (3)  گرافیک محیطی-روزرنگ (4)  گرافیک محیطی-روزرنگ (5)  گرافیک محیطی-روزرنگ (6)  گرافیک محیطی-روزرنگ (7)  گرافیک محیطی-روزرنگ (8)  گرافیک محیطی-روزرنگ (9)  گرافیک محیطی-روزرنگ (10)  گرافیک محیطی-روزرنگ (11)  گرافیک محیطی-روزرنگ (12)  گرافیک محیطی-روزرنگ (13)  گرافیک محیطی-روزرنگ (14)  گرافیک محیطی-روزرنگ Wolves_Photography_07  Wolves_Photography_11  Wolves_Photography_04  Wolves_Photography_08  Wolves_Photography_03  Wolves_Photography_06  Wolves_Photography_05
منبع


image 
imageimageimage