گرافیک محیطی رویداد ورزشی «روز بزرگ»/ Passport Design

پاسپورت دیزاین (Passport Design) استودیویی  مستقل است که توسط جاناتان فینچ (Jonathan Finch) و روزالیند استوتون (Rosalind Stoughton) در سال 2012 در انگلستان تاسیس شده است. تمرکز ویژه‌ی این استودیو بر طراحی برند و چاپ است. آن‌ها از طراحی هویت‌های بصری موثر و فکورانه که هدفش ایجاد توازن بین زیباشناسی کلاسیک و معاصر است لذت می‌برند. این گروه تلاش می‌کنند  تا پروژه‌هایی را با چیره دستی تمام و چاپ‌های ماهرانه محقق کنند که نتیجه یک تحقیق ثابت و آزمایش مواد و روندهای نامتعارف است.
یکی از آخرین پروژه‌های این استودیو، طراحی محیطی برای رویداد ورزشی  Le Grand Départ بود که به گونه‌ای تلاش شد تا این طراحی‌ها به عنوان پوشش شهر، در محیط‌های شلوغ و پر رفت آمدی همچون ایستگاه قطار و مراکز خرید استفاده شود. سبک بصری این طراحی‌ها بواسطه استفاده از تایپوگرافی روشن و جلب توجه کننده و اشکال ساده تحت تاثیر پیکرنگاری و علائم جاده‌ای قرار گرفته بود. این سبک طراحی، سبب می‌شد تا اطلاعات ( در حالی که ملیت‌های دیگری هم که برای گردش و ماجراجویی به لیدز آمده بوند و در بین شهروندان در حال عبور و مرور بودند) به راحتی به مردم انتقال داده شود. آنها همچنین از طریق پر کردن فضاهای بلااستفاده پنجره‌ها با بادکنک‌های رنگی، در واحدها و مغازه‌های خرده فروشی، موجب افزایش فضای شاد جشن شدند.

گرافیک محیطی (1)  گرافیک محیطی (2)  گرافیک محیطی (3)  گرافیک محیطی (4)  گرافیک محیطی (5)  گرافیک محیطی (6)  گرافیک محیطی (7)  گرافیک محیطی (8)  گرافیک محیطی (9)

گرافیک محیطی (10)  گرافیک محیطی (11)  گرافیک محیطی (12)  گرافیک محیطی (13)  گرافیک محیطی (14)  گرافیک محیطی (15)  گرافیک محیطی (16)  گرافیک محیطی (17)  گرافیک محیطی (18) گرافیک محیطی (19)  گرافیک محیطی (20)  گرافیک محیطی (21)  گرافیک محیطی

منبع


image 
imageimageimage