گرافیک محیطی کتابخانه مرکزی شهر سیاتل

بروس مائو (Bruce Mau Design) یک استودیو طراحی گرافیک است که به شکل تخصصی در حوزه گرافیک محیطی و نیازهای گرافیکی برندها فعالیت دارد.
این شرکت، در رزومه خود طراحی داخلی و گرافیک محیطی کتابخانه مرکزی شهر سیاتل (Seattle central library) را به ثبت رسانده است. این کتابخانه، گرانترین کتابخانه جهان و تنها کتابخانه ای است که به‌ عنوان نشان شهری انتخاب گردیده است.
کلیه طرح‌های گرافیک محیطی ابن فضا در جلساتی با معمار پروژه، رم کولهاس (Rem Koolhaas) مورد بررسی قرار گرفته است و نهایتا این شرکت با رویکرد ایجاد فضایی به دور از کتابخانه‌های سنتی، به طراحی کتابخانه‌ای دیجیتالی و مدرن پرداخته است. در این راستا تایپوگرافی حاکم بر فضای گرافیک محیطی گویای این مطلب است. همراه ما باشید تا تصاویر این پروژه را با هم ببینیم.

Seattle-Public-Library_11  Seattle-Public-Library_10  Seattle-Public-Library_09  Seattle-Public-Library_08  Seattle-Public-Library_07  Seattle-Public-Library_05  Seattle-Public-Library_04  Seattle-Public-Library_03  Seattle-Public-Library_02  Seattle-Public-Library_01 Seattle-Public-Library_06

گرافیک محیطی سیاتل (5)  seattle-ggax  
گرافیک محیطی سیاتل (1)  Imacon Color Scanner  گرافیک محیطی سیاتل (10)

nbv-3x  گرافیک محیطی سیاتل  گرافیک محیطی سیاتل (2)  گرافیک محیطی سیاتل (14)  گرافیک محیطی سیاتل (3)  گرافیک محیطی سیاتل (4)  گرافیک محیطی سیاتل (11)  گرافیک محیطی سیاتل (7)  گرافیک محیطی سیاتل (15)منبع


image 
imageimageimage