گزیده پوسترهای دومین کارگاه «نقش بهشت»

بعد از برگزاری اولین کارگاه خلق پوستر ” نقش بهشت” که با نگاهی نو به آرایه‌های معماری و نقوش حرم حضرت معصومه(س) در شهر قم برگزار شد، اواخر تیرماه دومین «نقش بهشت» در شهر مشهد برگزار شد.
80 طراح گرافیک که از میان 620 متقاضی شرکت در این ورکشاپ انتخاب شده بودند طی سه روز به طراحی و خلق اثر زیر نظر ” مسعود نجابتی”،” سید مهدی حسینی”،” حامد مغروری”،” مهدی صحراگرد”،” روح الله ابوالفضلی”،” رضا باباجانی”،” حمیدرضا کشاورز” و” طاهر نبی زاده” پرداختند.

مسعود نجابتی در حاشیه برپایی این کارگاه اظهار داشت:« فضای دانشگاهی و آکادمیک نمی‌تواند آنگونه که باید و شاید به نیازهای طراحان در مرحله عمل پاسخ دهد، برگزاری این گونه کارگاه‌ها در حقیقت پاسخ به نیازهای طراحان در مرحله عمل است تا طراحان در این فضای تکمیلی بتوانند رشد پیدا کنند. کارگاه‌های نقش بهشت بر خلاف کارگاه‌های مشابهی که در کشور برگزار می‌شود در حقیقت به دنبال مباحث آموزشی است و آموزش محور بودن آن بر تولید محور بودن غالب است.»
مدیرعامل مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی از نمایش پوسترهای نقش بهشت دوم در فضای حرم امام رضا(ع) و در معرض دید زائران خبر داده است.

در ادامه شما را به دیدن گزیده‌ای از پروژه های این کارگاه به انتخاب روزرنگ دعوت می کنیم.

مسعود نجابتی
حسن علیپور
ابوالفضل بیگدلی
حسین شیرازی
علی حسین زاده
علیرضا حصارکی – شعیب حسینی
صدیقه احمدی
طیبه توسلی
زینب ربانی‌خواه-سیدمهدی میرحیدری
سمیه صاحبی
زهرا کیانی
زینب ربانی خواه
دانیال فرخ
رسول محمدی
حمیدرضا کشاورزی
دانیال فرخ
حسین مرتضایی
حسین ونکی
هادی مهری
هدی اخلاقی

مسعود نجابتی

مهدی عسگری
مرجان جلالی
مریم سادات منصوری
محمود بازدار
محمد حسین مویدی
محمد فولادی-صادق ایلی
فرهود مقدم
محسن قراری
عمار ابوالفتحی
طراح پوستر: حامد مغروری

image 
imageimageimage