لوگوی کمپانی Target از ظرافتی بی نظیر و ساده تشکیل شده است. یک نقطه و یک حلقه. آلن پیترز (Allan Peters) به عنوان مدیر هنری این پروژه به همراه تیمش یک کمپین علامت تجاری برای این لوگو ایجاد کردند که به صورت پیوسته، این هویت گرافیکی را واسازی میکند. آنها در این کمپین لوگوی تارگت را بجای تبدیل کردن به یک نماد استاتیک و ایستا، به یک الگوی متحرک و پویا که در زندگی روزمره حضور دارد تبدیل کردند. نتیجهی این کار مجموعهای از تصاویر شد که به صورت زنده به آرمانهای برند تجسم میبخشید.
آلن پترز، کارگردان و طراح خلاق کمپانی Target و ساکن میناپولیس است. او در Target ، مسئولیت برندسازی را برای 6 سال گذشته بر عهده داشته است. او همچنین لوگوی Threshold را که بزرگترین برندسازی مجدد در تاریخ Target بوده را نیز طراحی کرده و سازمان گرافیک دیزاین آمریکا (Graphic Design USA) ، او را به عنوان طراح نمونه سال 2013 انتخاب کرده است. آلن همچنین تأثیرگذارترین وبلاگ طراحی در نیمه غربی را طراحی کرده است؛ وبلاگی که تعداد بازدید از آن، 100000 بار در ماه است.
خارج از فعالیت ها و مسئولیت هایی که آلن در Targetدارد ، او همچنین شرکت طراحی Peters را نیز اداره میکند؛ شرکتی که محدوده مشتریانش از Nike تا ESPN تا Johnson and Johnson را شامل میشود. در ادامه همراه ما باشید تا به تماشای تصاویر یکی از پروژه های اخیر آلن برویم: