به گزارش روزرنگ، خانه طراحی دُراج، با طراحی برند فستفود بانکلا، موفق به کسب جایزه طلای مسابقه بینالمللی طراحی، INDIGO DESIGN AWARD 2024 در بخش برندینگ شد. این جایزه در مراسمی باشکوه در شهر آمستردام هلند به این تیم اهداگردید.
مزرعهای خیالی که در آن پیتزا و همبرگر کشت میشود!
ایده محوری طراحی برند بانکلا، الهامگیری از نام این برند به معنای «مزرعه» است. ایده این محصول داستانی خیالی از مزرعهای را روایت میکنند که در آن به جای گندم و جو، پیتزا و همبرگر کشت و برداشت میشود. این ایده به همراه تصویرسازیهایی از حیوانات مزرعه مانند مرغها و گوسفندها سعی میکند حس تازگی، طبیعیبودن و کیفیت محصولات بانکلا را به مخاطبان القا کند.
برای دیدن جزییات بیشتر این پروژه و برندگان به این لینک مراجعه کنید.