iPad اپل

تبلیغات جذاب iPad اپل با نگاهی خلاقانه به پاریس 2024

اپل با کمپین تبلیغاتی جدید iPad در فرانسه، همزمان با بازی‌های المپیک پاریس ۲۰۲۴، توجه همگان را به خود جلب کرده است.

این کمپین شامل مجموعه‌ای از تصویرسازی‌های طنزآمیز است که ورزش‌های المپیک را در محیط‌های روزمره به نمایش می‌گذارند. بر روی بیلبوردهای سراسر پاریس، ورزشکارانی با انعطاف‌پذیری بالا در حال انجام فعالیت‌های ورزشی مانند وزنه‌برداری در فروشگاه و راگبی در مترو به تصویر کشیده شده‌اند.

 iPad اپل

این تبلیغات که توسط تصویرگر فرانسوی، سیمون لاندریین، خلق شده‌اند، به خوبی توانسته‌اند قابلیت‌های خلاقانه iPad را به نمایش بگذارند.

 iPad اپل

این ۲۳ تصویرسازی در بیلبوردهایی با اندازه‌های مختلف در مارسی و پاریس به نمایش درآمده‌اند و بخشی از کمپین “ساخته شده با iPad” هستند که خود شاخه‌ای از سری بلندمدت “عکس‌برداری شده با iPhone” اپل است.با این کمپین، اپل توانسته است بعد از تبلیغ بحث‌برانگیز iPad Pro، بار دیگر توجه‌ها را به خود جلب کند و جایگاه خود را در دنیای تبلیغات خلاقانه باز یابد.

 iPad اپل

هرچند اپل به طور رسمی حامی المپیک نیست و در این تبلیغات به المپیک اشاره مستقیمی نشده، اما تصویرسازی‌های جذاب و رنگارنگ، با تاکید بر قابلیت‌های هنری iPad، مخاطبان را مجذوب خود کرده‌اند.لاندریین با سبک پرجنب و جوش و رنگ‌های زنده خود، انتخاب مناسبی برای این پروژه بود و توانسته است انرژی و هیجان ورزش را به خوبی به تصویر بکشد.