کمپانی کوکاکولا با الهام از دنیای کمیکهای مارول، از مجموعهای جدید از بستهبندیهای ویژهی نوشیدنی با تصویرسازی ۳۸ شخصیت محبوب این کمپانی رونمایی کرد. این اقدام هیجانانگیز، قطعاً عطش هواداران دنیای کمیک را برای تجربهای حماسی فروخواهدنشاند. تازهترین همکاری بین شرکت والتدیزنی و غول صنعت نوشیدنی با راهاندازی کمپین «کوکاکولا × مارول: قهرمانان» شکل گرفتهاست.
این کمپین مجموعهای از قوطیها و بطریهای ویژه با طرح ۳۸ شخصیت مارول را به بازار عرضه میکند. این شخصیتها طیف وسیعی از قهرمانان مشهور مانند کاپیتان آمریکا و مرد آهنی تا شخصیتهای کمترشناختهشدهای نظیر نگاسونیک نوجوان جنگجو را در برمیگیرند.
طراحی جزئیات جالبتوجه در بستهبندیهای جدید کوکاکولا
هر بستهی این کمپین، یک اثر هنری محسوب میشود. بستهبندیها با رنگهای شیک سیاه، سفید و قرمز و تصویری منحصربهفرد از هر شخصیت، جلوهای خاص به آنها بخشیده است. علاوهبراین، قابلیت اسکن این بستهبندیها، تجربهای منحصربهفرد از واقعیت افزوده را از طریق وبسایت کوکاکولا برای مخاطبان به ارمغان میآورد.
بستهبندیهای جدید کوکاکولا میزبان شخصیتهای محبوبی مانند بلید، کیبل، کولوسوس، دردویل، ددپول، الکترا، जगرنات، کینگپین، لوکی، موننایت، نگاسونیک نوجوان جنگجو، ولورین، نیک فیوری، استورم (فقط در ایالات متحده)، سوپر اسکرول و ماشین جنگی است.
تنوع ابرقهرمانان روی بستهبندیهای بدون قند (Zero Sugar) نیز به همان اندازه تماشایی است. این بستهبندیها با حضور شخصیتهای محبوب مانند مرد مورچهای، پلنگ سیاه، بیوه سیاه، کاپیتان آمریکا، کاپیتان مارول، دکتر استرنج، گروت، هالک، مرد آهنی، خانم مارول، هالک زن، راکت، اسکارلت ویچ، شانگ-چی، استارلورد، تانوس و ثور، طرفداران را به وجد میآورد.
علاوه بر این، قرعهکشی ویژهی «ماروللوس» به هواداران فرصت میدهد تا برای دریافت جوایز هیجانانگیز از دیزنی و مارول در خرید رقابت کنند. سفر با کشتیهای تفریحی دیزنی، نمایشهای فیلم، یادگاریهای امضا شده و اشتراک سرویس استریم دیزنی+ از جمله جوایز این کمپین است.
کمپین «کوکاکولا × مارول: قهرمانان» از ۸ آوریل آغاز شدهاست. این کمپین در بیش از ۵۰ کشور از جمله آمریکای شمالی، آمریکای لاتین، اروپا، چین، ژاپن و آسیا-اقیانوسیه در دسترس خواهدبود.