کمپین «لبخند» مک‌دونالد در آرژانتین

مک‌دونالد آرژانتین با همکاری آژانس تبلیغاتی TBWA\Buenos Aires، کمپین چاپی و تبلیغات محیطی نسبتا موفقی با عنوان «لبخند» را در آوریل ۲۰۲۴ به اجرا درآورده است. این کمپین حرفه‌ای بر تأثیر عاطفی عمیق هپی‌میل بر روی کودکان تمرکز دارد و فراتر از صرفا معرفی محصولات غذایی، حس شادی و تجربه لذت‌بخش صرف غذا در این رستوران زنجیره‌ای را به تصویر می‌کشد.

لبخندهای درخشان کودکان در پوسترهای تبلیغاتی، ظاهرا یادآور خاطرات شیرین دوران کودکی و لحظات خوشی است که مک‌دونالد برای نسل‌های مختلف رقم زده است. کمپین «لبخند» با بهره‌گیری از سه طرح احساسی و باکیفیت، پیام خود را در قالب رسانه‌های چاپی نظیر روزنامه‌ها و مجلات و همچنین تبلیغات محیطی شهری به مخاطبان منتقل می‌کند.

تبلیغات محیطی مک دونالد در کمپین لبخند
تبلیغات محیطی مک دونالد در کمپین لبخند

کمپین «لبخند» با درک نیازهای خانواده‌ها و کودکان، بار دیگر بر توانایی مک‌دونالد در خلق لحظات شاد و به‌یادماندنی تأکید می‌کند. این کمپین در تبلیغات خود با برانگیختن حس نوستالژی در والدین و القای حس شادی در کودکان، جایگاه خود را به عنوان گزینه‌ای ایده‌آل برای دورهمی‌های خانوادگی و خلق خاطرات شیرین می‌خواهد تثبیت کند.

کمپین «لبخند» مک‌دونالد
کمپین «لبخند» مک‌دونالد

هپی‌میل یک وعده غذایی مخصوص کودکان است که توسط رستوران‌های زنجیره‌ای مک‌دونالد ارائه می‌شود. این وعده شامل یک همبرگر یا مرغ سوخاری، سیب‌زمینی سرخ‌کرده، یک نوشیدنی و یک اسباب‌بازی است. هپی‌میل اولین‌بار در سال 1979 در ایالات متحده آمریکا معرفی شد و از آن زمان تاکنون به یکی از محبوب‌ترین غذاهای کودکان در جهان تبدیل شده‌است.

هپی‌میل به دلیل طعم و مزه جذاب، قیمت مناسب و اسباب‌بازی‌های سرگرم‌کننده‌ای که به همراه دارد، مورد علاقه بسیاری از کودکان است. این وعده غذایی به عنوان یک انتخاب مناسب برای وعده‌های ناهار یا شام برای کودکان در نظر گرفته می شود.

منبع: +


image 
imageimageimage