طراحی کاتالوگ فرآیند ایجاد محصولی تبلیغاتی و ارتباطی است که اطلاعات کامل و جذاب در مورد محصولات یا خدمات شما را به مخاطبان منتقل میکند. کاتالوگها معمولاً به صورت چاپی یا الکترونیکی ارائه میشوند و میتوانند به عنوان ابزاری کارآمد در استراتژیهای بازاریابی و تبلیغاتی کسبوکارها مورد استفاده قرار گیرند در این پست با هم درباره روند طراحی کاتالوگ کارگزاری مفید میخوانیم:
کمی درباره کارگزاری مفید
کارگزاری مفید یک شرکت کارگزاری بورسی است که ارائه دهنده خدمات مختلف مالی و سرمایهگذاری به مشتریان است. این کارگزاری در زمینههای مختلفی فعالیت میکند، از جمله خرید و فروش سهام، اوراق بهادار، صندوقهای سرمایهگذاری، برخی محصولات مشتقه، سرمایهگذاری در بورس و انواع معاملات مالی.
خدمات کارگزاری مفید عموماً به سهامداران، سرمایهگذاران حرفهای، صندوقهای سرمایهگذاری و شرکتها ارائه میشود. این شرکت سعی دارد مشتریان خود را با تحلیلها و اطلاعات مربوط به بازار سرمایه، موقعیتهای سرمایهگذاری و مدیریت ریسک آشنا کند تا بتوانند تصمیمگیریهای بهتری در مورد سرمایهگذاری خود انجام دهند.
به علاوه، کارگزاری مفید خدمات مشاورهای به مشتریان خود ارائه میدهد تا به طور مستقیم در معاملات و سرمایهگذاریهای خود راهنمایی شوند. این شرکت همچنین امکانات آنلاین را برای مشتریانش فراهم کرده تا بتوانند به راحتی از طریق پلتفرمهای اینترنتی معاملات خود را انجام دهند.
روند طراحی
«بهارسال ۹۵سفارش طراحی کاتالوگ ازطرف کارگزاری «مفید» به ما داده شد. هدف از طراحی، نشان دادن شخصیت مدرن، خاص و خلاق سفارش دهنده به مخاطب خودش در خارج از ایران است.
در کاتالوگ شرکت کارگزاری مفید با طراحی به سبک مینیمال، استفاده از فضاهای سفید، تایپوگرافی، خطوط، رنگ هویت برند و استفاده از عکس های سیاه و سفید مفهومی و برش خورده به تجربهای جدید رسیدیم. جسارت به عنوان روح و درون مایه در دیزاین این اثر به کار گرفته شده است چرا که بورس، کسبوکار سفارش دهنده است. فضایی پرتنش و پرجسارت!»
استودیو « لوتوس» درسال۱۳۸۷ توسط «مجید آب پرور»، عضورسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران تاسیس شده است و در تلاش است احساس خوب و تجربه های نو در حوزه گرافیک دیزاین ایجاد کند.