تسکین درد

درد همه جا هست

تبلیغات تسکین درد اغلب از الگوهای تکراری، اغراق‌آمیز و غیرواقعی پیروی می‌کنند. افرادی که با چهره در هم کشیده کمر یا سر خود را گرفته‌اند و نقطه‌ای قرمز محل دردشان را نشان می‌دهد. با این حال، واقعیت شامل دردهای کوچک و آزاردهنده‌ی بسیاری نیز می‌شود. برخورد با گوشه‌ی تیز، پاگذاشتن روی اشیاء یا ضربه‌ی انگشت پا.


پانادول، به‌عنوان برند پیشرو در زمینه‌ی تسکین درد در خاورمیانه، بر این آگاه است که پیام‌های تبلیغاتی در این حوزه‌ی رقابتی، تمایل به کلیشه‌ای‌شدن دارند. پانادول که پیش‌تر بر احساس رهایی از درد برای افراد مختلف تمرکز کرده بود، دریافته‌است که نمایش لحظه‌ درد می‌تواند مخاطبان را به سمت راه‌حل سوق دهد.


ماریانو فاوِتو و خواکین آرس، مدیران بخش خلاقیت آژانس گری، رویکرد این کمپین را این‌گونه شرح می‌دهند:

«هدف ما انتقال واقعیت درد است، نه کاریکاتورهای تبلیغاتیِ اغراق‌آمیز. برای دستیابی به این هدف، لحظاتی را انتخاب کرده‌ایم که همه‌ی ما تجربه کرده‌ایم و احتمالا با یک واکنش ناخوشایند همراه بوده‌است.»

کمپین جدید پانادول، حاصل همکاری آژانس‌های گری آرژانتین و گری دبی، مجموعه‌ای از تبلیغات چاپی و ویدیوهای شبکه‌های اجتماعی را ارائه می‌دهد. این تبلیغات با نمایش تصاویری از محیط‌های خانگی به ظاهر بی‌خطر آغاز می‌شوند. با نگاهی دقیق‌تر، متوجه می‌شویم که این تصاویر ایده‌آل، در واقع مکان و زمان وقوع دردهای کوچک و آزاردهنده‌ی روزمره را به تصویر کشیده‌اند. در همین راستا، پانادول به طور هوشمندانه به این منبع تقریبا پنهان رنج که همه‌ی ما با آن آشناییم، اشاره می‌کند.


این کمپین حرفه‌ای با عنوان «درد همه‌جا هست» در مارس ۲۰۲۴ در امارات متحده عربی منتشر شد. این کمپین با هدف معرفی برند پانادول توسط آژانس‌های تبلیغاتی گری آرژانتین و گری دبی و در قالب رسانه‌های چاپی و ویدیویی برای حوزه‌ی سلامت تولید شده‌است.

منبع: +


image 
imageimageimage