هویت بصری مبلمان خانگی آسپن

بافت و جزئیات متریال اولیه در صنایع مختلف، می‌توانند در ناخودآگاه ما حس خاصی را برانگیزند. اغلب ما بینایی و شنوایی را اجزاء مهم و تاثیرگذار در ذهن مخاطب می‌دانیم. این در حالیست که، حس لامسه و بویایی نیز می‌توانند به همان اندازه تاثیرگذار باشند.

زمانی که شما فرشی دستباف را می‌بینید، می‌توانید زبری و در عین حال حس خوب ریشه‌های آن را زیر دستانتان احساس کنید. زمانی‌که یک سطح براق فلزی میبینید، سردی آن از دور و حتی از تصویر نیز قابل لمس است. حس گرمی، نرمی، زبری، صافی و دلپذیر بودن می‌توانند مخاطب را تحت تاثیر قرار دهند و برایش الهام‌بخش باشند.

پروژه این هفته‌ی روزرنگ، به هویت بصری مبلمان آسپن پرداخته است. آسپن یک تولیدکننده مبلمان خانگی تازه تاسیس است. این برند، تلاش دارد تا با محصولاتش حس خوب آرامش را به خانه‌ی مشتریانش بیاورد. برای این منظور، Aspen با تمرکز بر طراحی، تلاش می‌کند که حس خوب استراحت و آرامش را در طراحی تولید محصولاتش بهبود بخشد.

مدرن، لاکچری و با اصالت

هدف آسپن، تولید مبلمان با کیفیت، مطابق با ترندهای روز و طراحی‌های جدید است. بازار هدف آسپن، مشتریانی هستند که به دنبال مبلمان لوکس هستند. استراتژی دیزاین آسپن با رویکردی جوان، مدرن، لاکچری و با اصالت طراحی شده‌است. برای این منظور توجه به جزئیات، علاقه به طبیعت و طراحی فانتزی در دستور کار طراحان این مجموعه قرار گرفته‌است.

در طراحی هویت بصری برند آسپن، هدف تاکید بر جامعه‌ای مدرن است. این تولیدکننده به دنبال رنگ‌ها، فرم‌ها و طرح‌هایی است که به روز و جوان‌پسند هستند. در سوپرگرافیک‌های تشکیل‌دهنده هویت این برند، از شکل‌هایی برگرفته از طبیعت، چوب و هنرهای ایرانی استفاده شده است.

شما می‌توانید خطوط بافت چوب را در طراحی هویت این برند ببینید. رنگ‌های گرم، خطوط آشنا و تکرار خطوط و در عین حال استفاده از المان‌های گرافیکی برگرفته از نام برند، همگی نشان از یک برند مدرن و امروزی دارد. برندی که هدفش تاثیرگذاری بر حواس اصلی مخاطبش است.

در طراحی هویت بصری برند آسپن، هدف تاکید بر جامعه‌ای مدرن است.
در طراحی هویت بصری برند آسپن، هدف تاکید بر جامعه‌ای مدرن است.
هویت بصری مبلمان آسپن
هویت بصری مبلمان آسپن
استفاده از خطوط طبیعی چوب و رنگهای گرم در طراحی هویت بصری
استفاده از خطوط طبیعی چوب و رنگهای گرم در طراحی هویت بصری

برای دیدن پروژه های هویت بصری منتشرشده در روزرنگ وارد لینک شوید.



علی صیفاری
طراح گرافیک