هویت بصری Redmi

رونمایی شیائومی از هویت بصری جدید برند ردمی

شیائومی به‌تازگی از هویت بصری جدید برند زیرمجموعه خود، Redmi، در کشور هند رونمایی کرده است. این شرکت فناوری مستقر در پکن اعلام کرده که گوشی Redmi 15 5G نخستین محصولی خواهد بود که با هویت برند به‌روزرسانی‌شده عرضه می‌شود. لوگوی جدید ردمی شامل حروف تمام بزرگ (Uppercase) با رنگ قرمز طراحی شده و قرار است از تاریخ ۱۹ آگوست روی محصولات به‌کار رود

شیائومی اعلام کرده که این تغییرات، بازتابی از درک تازه شرکت از مخاطبان هندی این برند است. به گفته‌ی سودین ماتور، مدیر اجرایی شیائومی هند، «هویت جدید ردمی بازتابی از این تکامل مشترک است؛ جوانان هند هم جسور هستند و هم متعادل، هم بلندپرواز و هم آگاه از خود.»

هویت بصری تازه Redmi نخستین‌بار در نوامبر ۲۰۲۴ و هم‌زمان با معرفی سری Redmi K80 در چین رونمایی شده بود، اما اکنون این تغییرات به بازارهای دیگر از جمله هند نیز گسترش یافته است.

هویت بصری Redmi

شیائومی از سال ۲۰۱۴ وارد بازار گوشی‌های هوشمند هند شد و ماه گذشته یازدهمین سال فعالیت خود در این کشور را جشن گرفت. طبق اعلام رسمی، برند ردمی تاکنون بیش از ۲۲۰ میلیون دستگاه در هند به فروش رسانده و مجموع فروش جهانی آن به ۱.۱ میلیارد گوشی رسیده است. تنها کمتر از دو سال پس از ورود به بازار هند، شیائومی به درآمدی بالغ بر یک میلیارد دلار (معادل تقریبی ۸۷۶۵ کرور روپیه) دست یافت.

از جمله مدل‌های موفق ردمی در بازار هند می‌توان به Redmi Note 4 اشاره کرد که در سال ۲۰۱۷ با قیمت پایه ۹۹۹۹ روپیه عرضه شد و رقابت شدیدی را در میان گوشی‌های میان‌رده رقم زد. همچنین مدل‌های Redmi 12 5G و Redmi 13 5G نیز با هدف ارائه فناوری 5G با قیمت اقتصادی وارد بازار شدند.