مجموعه طراحى كاراكترهاى تبليغاتى

كاراكترها ممكن است در نگاه اول بسيار جذاب و در عين حال ساده به نظر برسند. اما حقيقيت آن است كه وراى اين سادگى و خطوط خلاصه شده، تمرينات و نگاه توسعه يافته اى نياز است تا به شكل گيرى آنچه به اسم كاراكتر مى شناسيم؛ بيانجامد. دانستن اينكه چه چيزى را بايد اغراق كرد، چه چيزى را بايد كم يا اضافه نمود و چگونه و چه حسى را بايد به نمايش گذاشت؛ بخش هاى كليدى و پر رمز و راز اين مبحث است.
«على رادمند» متولد ١٣٥٦ و داراى مدرك كارشناسى گرافيك از دانشگاه آزاد است. او علاوه بر فعاليت حرفه اى و مستمر در زمينه تبليغات و تصويرگرى، كارتونيست نيز هست. على تاكنون با آژانس هاى تبليغاتى مختلفى همكارى داشته و در جشنواره هاى معتبر كاريكاتور جوايزى را از آن خود كرده است. او هم اكنون در استوديوى شخصى خود مشغول به كار مى‌باشد. ادامه پست امروز به بخشى از مجموعه كاراكترهايى كه او براى موضوعات گوناگون طراحى كرده است؛ اختصاص دارد.

 

mahak3  mahak2  jashnvare bazihaie rayaneiy2
 jashnvare bazihaie rayaneiy1  jashnvare bazihaie rayaneiy  jahan  isatis1  isatis  damavand  photo_2015-11-16_10-55-02

cheetoz2  bomba  cheetoz1  alis mahak1