طراحی هویت بصری به جهت کاربرد وسیعی که دارد روز به روز بیشتر مورد توجه واقع میشود .تنوع برندها و شرکتها به قدری گسترده است که نیاز به ایجاد تمایز اهمیت هویت سازمانی را دوچندان میکند.
مرکز خرید آینوا (Ainoa) یکی از مراکز بزرگ خرید واقع شده در بخش غربی هلسینکی پایتخت بزرگ فنلاند است. این مرکز خرید در منطقه Tapiola واقع شده که معماری و فضاسازی آن جزو نمونههای مهم ساخت و ساز دههی شصت است. برای ایجاد و طراحی هویت بصری این مرکز از یک زبان طراحی منسجم استفاده شده است که در تمامی عناصر از جمله: نشانه، آیکنها، فلشها و کاراکترهای سرتاسر مرکز خرید حضور دارد و به خوبی نقش هماهنگ کننده برای کل مجموعه را ایفا کرده است. طراح این مجموعه آقای مارکو سالونن از آژانس خلاقیت بوند است.