بسته بندی نوشیدنیهای سنتی ژاپنی با نام «Minori Sake» با حال و هوای فرهنگ ژاپن طراحی شده است. در این برند که در زبان ژاپنی به معنای «محصول» یا «برداشت کردن محصول» است با استفاده از دیزاین مینیمال و رنگ قرمز و نیز بهرهگیری از سمبلهای کوچک روی بستهها سعی شده تا نشان و احساسی از فرهنگ ژاپنی روی بسته ها ایجاد شود. همچنین طنابی که برای باز کردن بسته استفاده شده، در هنگام بازکردن بسته بندی حس جالبی به مشتریان انتقال میدهد. این پروژه توسط يك دانشجوی سال دوم دانشگاه RMIT استرالیا انجام شده است.