هویت بصری در طراحی جلد کتاب

« وقتی فضای آشفته و نابسامان هویت بصری و دیداری در گرایش‌ها و جامعه زیاد و غیرقابل تحمل می‌شود هویت بصری مستقل و سالم می‌تواند جایگاه‌ها را تعریف و مرزبندی ها را مشخص تر برای کاربر بکند.

توجه ویژه و جایگاه دادن در فضاهای رسانه‌ای مانند سایت روز رنگ در پررنگ کردن مقوله هویت بصری در جامعه و جا انداختن آن از اتفاقات مثبت چند سال اخیر بود. همچنین هویت بصری چند سالی است که در جامعه سفارش دهندگان و طراحان جایگاه خود را پیدا کرده و شکل های متفاوت آن از جمله در طراحی کتاب نیز پررنگ تر دیده می شود.

هویت بصری در طراحی جلد کتاب برای یک ناشر و یا یک مجموعه عناوین مشخص کتاب علاوه برای راهنمایی سریع کاربری، به شناسایی هویت مجموعه سرعت می‌بخشد و ارتباط سریع در فضای الان فاکتور بسیار مهمی برای دنیای کسب و کار می باشد.

این دو مجموعه کتاب برای «انتشارات آیین فطرت» طی مدت یک سال طراحی و منتشر شده است؛ یک بخش با عنوان «من دیگر ما» با عناوین فرعی و بخش دوم با هویت و یونیفرمی متفاوت برای کتاب‌های ادبی طراحی شده است.»

کتاب‌های ادبی..

پروژه دیگری از حسن موسی زاده در روزرنگ را اینجا ببینید.