هوبت بصری

هویت بصری و طراحی محصول شرکت Orelo with love (ونکور کانادا)

طراحی لوگو، هویت بصری و طراحی محصول برای شرکت Orelo with love مستقر در ونکور کانادا عنوان پروژه روز امروز روزرنگ است.

هویت بصری و طراحی محصول شرکت Orelo with love (ونکور کانادا)

در این پروژه که در سال 2019 انجام شده است برای پیاده سازی نشانه با نگاهی به سبک هنری psychedelic art از تکنیک های تصویری illusion art استفاده شده و برای طراحی آن از نرم افزارهای Rhinoceros6 و CorelDrawX8 بهره گرفته شده است. همراه با هم توضیحات محسن بیگ زاده را از روند انجام این سفارش می خوانیم:

با توجه به فعالیت کمپانی که در زمینه تهیه و ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی از C B D  که جنبه درمانی و آرایشی داشته و در حال حاضر به یکی از تجارتهای پرسود در جهان تبدیل شده است از برگ ما ری جو انا به عنوان نماد استفاده کردیم و با توجه به ساید افکت های این گیاه از تکنیک illusion art برای ساخت این نشانه استفاده شد.

در طراحی این هویت بصری سعی داشتیم از تکنیک ایلوژن دوار استفاده کنیم و پیاده سازی آن بسیار مشکل بود و هیچ منبع مناسبی هم در طراحی لوگو با این تکنیک پیدا نکردیم؛ در نتیجه ساعت‌های زیادی را مشغول به طراحی نشانه بودیم اما نتیجه کار بسیار برایمان خوشایند شد.

نکته بعدی این است که چیدمان عمودی نشانه نوشته و استفاده از آن در محصولات، تصویر این برند را از رقبای خود در بازار کانادا متمایز کرده است.

پروژه دیگری از محسن بیگ زاده در روزرنگ را اینجا ببینید.

نکته مهم دیگر در این پروژه تولید محصول ریمل چشم بود که محصول اول برند بود و با آن در بازار وارد شد. برای طراحی آن از فرم بدن بانوان استفاده شد و از دو رنگ اصلی نشانه در طراحی درب آن استفاده کردیم.

این پروژه با 3 نفر نیروی انسانی و در طول یکماه و با همکاری حامد طالقانی و کیاوش شهرابی از اساتید دانشگاه هنر تهران به سرانجام رسید.

هویت بصری

هویت بصری هویت بصری هویت بصری هویت بصری طراحی محصول طراحی محصول طراحی محصول طراحی محصول