ری برندینگ فروشگاه «خیابان یازدهم»

“خیابان یازدهم” (11STREET) نام یک فروشگاه در سئول کره جنوبی است که محصولات زیادی در دسته بندی های مختلف عرضه می کند. آنها به تازگی هویت سازمانی این فروشگاه را توسط یک تیم دیزاین کره ای به طور کامل از ابتدا بازسازی کردند تا تجربه خوشایند و بهتری را از خرید برای مشتریانشان فراهم کنند. لوگوی قبلی فقط با اشاره به نام برند یعنی 11STREET به طور مستقیم فقط به “خرید” اشاره می کرده اما نوع دیزاین در لوگوی جدید (به دلیل اینکه این فروشگاه، محصولات متنوعی را عرضه می کند و همچنین رو به رشد است)  به گونه ای شده است که در هر دسته از محصولات می توان آن را استفاده کرد و به نوعی مانند یک راهنما برای مشتریان عمل می کند.

همچنین در حالت های مختلف می توان روی قسمتی از لوگو با نوشته و تصویر به بخش های مختلف این فروشگاه اشاره کرد که از آن در خیلی از موارد به درستی استفاده شده که در  تصاویر قابل مشاهده است.

این تیم کره ای که استودیوی آنها PlusX نام دارد تمامی قسمت های مختلف این برند را از طراحی داخلی فروشگاه، تایپ فیس جدید تا وبسایت و اپلیکیشن را با مدیریت هنری شین میونگساپ (Shin Myungsup) ری دیزاین کردند.




منبع


image 
imageimageimage