شرکت ملی پست به نوسازی ناوگان موتوری و تغییر لوگو با هدف نوسازی اجزای مختلف شبکه خود اقدام کرد.نعمتی با تاکید بر تغییر لوگوی شرکت ملی پست در راستای تحول شرکت بیان کرد: هدف ما پوستاندازی شرکت ملی پست است و نوسازی برند هم از بحثهای ماست. اما باید توجه داشت نوسازی محدود به تغییر برند نیست و همه اجزای شبکه پست در حال نوسازی و پوستاندازی است و این نوسازی باید در اجزای مختلف شبکه پستی اتفاق بیفتد.
گفتنی است مراسم نوسازی ناوگان موتوری و رونمایی از لوگوی جدید شرکت پست در راستای تحول این شرکت، یکشنبه 27 مرداد ماه در شرکت ملی پست برگزار و تفاهمنامهای بین شرکت ملی پست، بانک قرضالحسنه مهر ایران و شرکت نیرومحرکه منعقد شد.