« نویگیت ایران یک شرکت گردشگری امریکایی کانادایی است که به صورت اختصاصی بر روی توریسم ایران فعالیت می کند . از آنجایی که به دلیل ارتباطات محدود و عدم آشنایی مردم کانادا با ایران از هر نمادی نمی شد بهره گرفت ، و نمادهای اساطیری و تاریخی ایران مثل تخت جمشید هم قبلا به کار گرفته شده و تا حدودی کلیشه شده اند سعی کردم یک لوگوی مفهومی و خلاقانه ایجاد کنم که هدف شرکت را به خوبی القا می کند. به همین دلیل قلب قلب قلب ایران را نشانه گرفتم . قلب میدان آزادی / قلب تهران / قلب (پایتخت) ایران. که علاوه بر اینکه نماد نسبتا بکر و غیر تکراری برای ایران است، با قابلیت آنالیز بالا امکان اتود زدن در فضاهای مختلفی را برایم فراهم کرد به طوری که در آخر با فضای منفی نتیجه خیلی خوبی به دست آوردم. مدیریت هنری این پروژه نیز« محمود گل عزیز» از استودیو « کارینو فرمینو» بر عهده داشته است.»
« ابوذر محمدی» طراح گرافیک ، مدرس طراحی لوگو و هویت بصری است او که عضو رسمی انجمن طراحان گرافیک ایران است مهندسی تبلیغات از BRS Academy را دارد و در حال حاضر موسس و مدیر استودیو «ویو» است.