با توجه به کم بودن طراحان در این حوزه و به دلیل علاقه شخصی و همچنین تجربه مدیاهای مختلف، وارد بحث موشن شدم. پروژه نهایی کارشناسی خود را با عنوان لوگوموشن زیر نظر استاد مهدی درویشی شروع کردم و به مدت یک سال در حال کار با نرمافزار افترافکت و حرکت دادن لوگوهای مختلف بودم.
به تدریج ذهن در متحرک کردن عناصر بصری ورزیده شد و ایده ها برای حرکت لوگو در ذهنم شروع به شکل گرفتن کرد.
برای استفاده از تکنیکهای مختلف موشن و تجربهی فضاهای متفاوت، 8 لوگو در موضوعات مختلف از سنتی تا مدرن انتخاب شد و به بررسی ظرفیتهای هر کدام برای حرکت پرداختم.
بحثی که در موشن بسیار حائز اهمیت است بحث صداگذاری میباشد که در خروجی با کیفیت و نهایی نقش بسزایی دارد، در این مجموعه سعی شده روی این مورد تمرکز شود و با حساسیت افکتهای صدا انتخاب و استفاده شده است:
8 لوگو انتخابی شامل :
- لوگوتایپ طباطبایی (طراح: مهدی صادقی یکتا)
- لوگوتایپ زیباشهر ( طراح: مهدی درویشی)
- لوگوتایپ هونر ( طراح: محمدرضا عبدالعلی)
- لوگو سوپر گوشت بهشت _ هویت بصری ( طراح: غزاله عرفانی)
- لوگو تپسی
- لوگو گوگل پادکست – گوگل اَپس _ گوگل لنز
غزاله عرفانی خانقاهی، متولد 1377 مشهد، فارغالتحصیل رشته گرافیک (ارتباط تصویری) دانشگاه نیشابور