بسته بندی پاپ کورن

شش دانشجوی فن آوری چاپ و رسانه از دانشگاه رسانه در اشتوتگارت، یک بسته بندی غذایی پاپ کورن را به عنوان بخشی از پروژه فنی خود با تکنیک آفست انجام دادند. این محصول به عنوان بخشی از یک پروژه دانشجویی در یک محیط غیر تجاری، پیاده سازی شده است.
زمینه این پروژه فنی، جلوگیری از انتقال آلوده کننده ها به داخل محصول بسته بندی شده بود. برای این منظور، برای یک بسته‌بندی غذایی که قرار است تولید شود، باید تمام مراحل تولید طرح ریزی شود. ابتدا این محصول باید یک طراحی جذاب داشته باشد و از سوی دیگر با یک پیاده سازی فنی و کارآمد، متمایز شود. بنابراین، گروه در طراحی و دیزاین بسته بندی بر مفهوم طراحی پیتر پالوف، که طرحی را برای Doritos آماده کرده، متکی بودند. این گروه، برای ارائه یک کاربرد واقع گرایانه از بسته بندی، آن را برای بسته بندی پاپ کورن انتخاب کردند، زیرا یک غذای بسیار چرب و مستعد آلودگی است.
حدود 500 بسته پاپ کورن تولید و در شب رسانه ارائه شد. شب رسانه یک رویداد دانشگاهی در پایان ترم است که دانشجویان، پروژه های خود را به مردم ارائه می‌کنند.

بسته بندی -پاپ کورن-1  بسته بندی -پاپ کورن-2  بسته بندی -پاپ کورن-3  بسته بندی -پاپ کورن-4  بسته بندی -پاپ کورن-5  بسته بندی -پاپ کورن-6  بسته بندی -پاپ کورن-7  بسته بندی -پاپ کورن-8  بسته بندی -پاپ کورن-8
منبع