آگهى تبليغاتى شيپور

تكنيك استاپ موشن “Stop-Motion” یکی از پيچیده ترین و در عين حال جذاب ترين روش های ساخت موشن گرافیک و انیمیشن می باشد. «گيف استوديو» براى ساخت جديدترين آگهى تبليغاتى سايت «شيپور» از اين روش استفاده كرده است تا دست به تجربه اى مشكل و ديدنى بزند.
عليرضا ميرهادى در اين باره مى گويد: «انتخاب این روش برای کار ما محتاطانه و با بررسی و مطالعه زیاد صورت گرفت.
ما ایده اولیه و داستان را ترسیم کرديم و سپس مدل هایی را با متريال کاغذ و مقوا طراحى كرديم. سپس دو نفر مسوول اجرا و ساخت مدل ها شدند كه این مرحله حدود ٦٠ روز طول کشید و تقریبا ١٠٠ مدل كاغذى مختلف ساخته شد. نکته ای که در اين آگهى وجود دارد این است که ما روند تبدیل یک ابجکت به ابجکت دیگر را مرحله به مرحله ساختیم و همین نكته، سختى كار را دو برابر کرد. فیلم برداری حدود يك هفته بدون توقف به طول انجامید. فكر مى كنم اين آگهى که بصورت ١٢ فریم در ثانیه ضبط شده، يكى از پركارترين استاپ موشن هايى باشد كه تا به حال كار شده است. برای موسیقی این کار به تاریخ آهنگ های جاز “Jaaz” سر زدم و چند قطعه از سال های 1932 انتخاب کردم.

 

motion graphic motion graphic (4)
motion graphic (10)

 motion graphic (2) motion graphic (1) motion graphic (5) motion graphic (6) motion graphic (7) motion graphic (8) motion graphic (9) motion- graphic (11)  motion- graphic (10)  motion- graphic (9)  motion- graphic (8)  motion- graphic (7)  motion- graphic (18)  motion- graphic (17)  motion- graphic (16)  motion- graphic (15)  motion- graphic (14)  motion- graphic (4)  motion- graphic (3)  motion- graphic (2)  motion- graphic (1)  motion- graphic

[fvplayer src=”http://as5.asset.aparat.com/aparat-video/51fb210f32ec198a404d6a9198cb6f672543630-360p__89902.mp4″]


image 
imageimageimage