موشن گرافیک معرفی یک استودیو

« جذابیت، تاثیرگذاری بالا، برانگیحتن احساسات مخاطب و هدایت احساسات در کوتاه ترین زمان از ویژگی‌های یک موشن گرافیک خوب و با کیفیت است.  وظیفه طراح موشن گرافیک شناخت ویژگی های شخصیتی وعقاید، باورها و فکر مخاطب هدف و همچنین ایجاد جذابیت برای مخاطب یک اثر هنری زیبا و تاثیر گذار است.
امروزه گسترش ارتباطات و فراهم آمدن ابزارهای اطلاع رسانی و رسانه‌ای باعث به وجود آمدن استارتاپ های مختلفی شده که هر کدام از آنها در زمینه های متفاوت فعالیت می‌کنند؛ اما یک سوال: چرا برخی از استارتاپ‌ها با اینکه خدمات ارزشمند و مفیدی را ارائه می‌دهند نمی‌توانند مخاطب هدف خود را جذب کنند؟
شاید یکی از مهم ترین دلایل، ضغف در آشنا کردن مخاطب با خدمات یا محصول خود باشد.

امروزه به دلیل بمباران مردم توسط محتواهای متنی خسته کننده، مردم علاقه چندانی به خواندن متن های طولانی تبلیغاتی نشان نمی‌دهند.
یکی از راه‌های آشنا کردن و معرفی محصول یا برند به مخاطب، تولید موشن گرافیک‌های خلاقانه است.

این موشن گرافیک را بنده برای استودیو خودم طراحی کردم و در واقع از نظر زمانی مشکلی نداشتم؛
یکی از چالش های من در تولید این اثر سادگی و در این حال زیبایی و تاثیر گذاری بالا بود به همین دلیل ایده پردازی آن زمانبر تر از پروسه اجرا بود.

سعی کردم در تصویرسازی‌‌ها از المان‌هایی با گوشه‌های سخت دوری کنم برای همین تمامی انیمت‌ها و همچنین تصویرسازی‌ها به شکل و حالت نرمی اجرا شده است…»

طراح موشن گرافیک : علی نظری
نریشن : سهیل سلامت

 

 


image 
imageimageimage
  1. سلام
    موشن کار ،دیالوگ و سینک مناسب
    رنگ بندی افتضاح، برام جای تعجب داره چرا اینقدر از رنگهای بدی استفاده شده، رنگهای چرک و سنگین و بی روح، در حالی که در این نوع موشن ها باید از رنگهای روشن، شاد و شارپ استفاده بشه

  2. سلام
    وقت بخیر
    خسته نباشید میگم به سازنده این موشن گرافیک.
    از لحاظ حرکت میشه گفت یک حرکت ها مناسبی داشت اون لحظه که نشانگر موس تبدیل به مخاطب میشد برای من خیلی جالب بود و ایده بسیار عالی ای بود. ولی: هنگامی که انگشت دکمه پلی رو میزنه میشد یه مقدار سریع تر باشه. هنگامی که حرف از جذابیت موشن گرافیک شد اون ماشین مثلا با چند تا خط انتزاعی یا همون آبسترکت میومد داخل صحنه تا جذابیت بهتر نمایان باشه. به نظرم بسیاری از حرکات باید تند تر اجرا میشد تا از یک نواختی در بیاد.
    اما رنگ بندی کار همونطور که دوست عزیز اشاره کردند واقعا مناسب نیست. جایی که خیلی برای بنده جلب توجه داشت اون لوگوی آپارات بود که با اون رنگ روی پس زمینه سبز کار شده بود. یعنی دقیقا رنگ نامناسب! قرمز و سبز
    اون برگه که نوشته بود تو رو خدا بخونین به نظرم میتونست بهتر وارد بشه. یعنی به طور ناگهان. چون شما داشتید از اشتراک گذاری مطالب تعریف میکردین و بعدش یک مطلب ضد اون رو گفتین. خوب در این صورت باید صحنه یک باره عوض بشه یا یک شوکی وجود داشته باشه که یعنی اونطوری هم که میگفتیم نیست. البته این از یک منظر هست.
    استفاده از اون نشانگر به گمان بنده بسیار عالی است. توجه رو جلب میکنه و روند کار رو بهتر میکنه.
    نریشن هم میشه گفت کیفیت بسیار خوبی داشت.
    در پایان برای شما و البته گوینده آروزی موفقیت روز افزون دارم 🙂

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *