« مجموعهی مترومال به شکل جدی به دنبال لوگو و هویت سازمانیای بود که بتواند از فرم قبلی خود خارج شده و توجه مشتریان بالقوه را جلب نماید.
دلیل انتخاب برند مترومال به خاطر مجاورت این مرکز خرید با ایستگاه مترو بود و بایستی به نوعی در هویت آن هم نمود پیدا می کرد. راه حل استودیو ویو یک لوگوی منحصر به فرد و جذاب در عین رعایت همهی اصول طراحی حرفهای بود.
استفاده از فرم حرف M و تلفیق آن با نمایی از کیسهی خرید و تلفیق آشنای لبخند رضایت و کیسه، نکتهی نه چندان پنهان این لوگوست . این تلفیق منجر به شکل گیری شخصیتی شد که در فاز بعدی پروژه به عنوان کاراکتر تبلیغاتی استفاده خواهد شد. این مجموعه با اضافه کردن بخشهای مختلف مثل تلفن همراه (درحال حاضر) غذا، رایانه و … (درآینده ) سعی در گسترش فعالیتهای خود تحت برندهای متروموبایل ، متروفود و … دارد که در طراحی لوگو این مساله نیز مورد توجه بود.
خطوط در هم نقشههای راه نیز پیوند خوبی بین هویت بصری و کانسپت مترو ایجاد می کرد که استفاده از رنگ های زرد و مشکی به استحکام این ارتباط کمک بسیار زیادی کرد.
با انتخاب تگ لاین (به مقصدِ خرید) ، این پروژه به ایستگاه پایانی خود و تحویل به سفارش دهنده رسید .»
توضیحات ابوذر محمدی، درباره طراحی لوگو و هویت بصری مرکز خرید مترومال را خواندید. .پروژه قبلی او در روزرنگ را اینجا ببینید.