تـداِکـس تهران

تـد TED مجموعه کنفرانس هايى مفيد و آموزنده است كه می تواند برای همه مردم جهان از هر قشر و سنى ارزشمند باشد. چرا که به دنبال ايجاد یک روش فکر كردن، ايده پردازى و زندگى خلاقانه است. تِد به دنبال اين است كه ایده هایی در مورد راه هاى کسب و کار در ذهن مردم به وجود بیاورد و حتی مسیر زندگی را برای مخاطبان روشن‌تر سازد…
به عبارت دیگه هر چیز ارزشمندی می تواند از دل این کنفرانس بیرون بیاد، که البته این بستگی به خود افرادی دارد که در این کنفرانس حضور دارند.

پروژه جديد تيم «فلت مد» براى تدِكس تهران به اين ترتيب شكل گرفت:
«وقتی قرار شد سناریو تداکـس رو بنویسیم شروع به بررسی و مطالعه کردیم تا ببینیم اصولا تد چيست و چه کسانی می تونند مخاطب آن باشند؟ بنابراین سناریو طوری نوشته شد که تقریبا عمده‌ی افراد جامعه بتوانند متوجه اهمیت تـد بشوند.

سعی کردیم تصويرسازى اين پروژه، متفاوت از کارهای قبلی تیم ما باشد. در همون شروع کار متوجه شدیم در بعضی قسمت های موشن، نیاز به مدل سازی و حرکت داینامیک برای مانُور بیشتر آبجکت‌ها داریم. در آهنگ‌سازی موسیقی متن این پروژه نیز از فضای روشن تو گامِ ماژور استفاده شده، به این منظور که نسبت به متن و تصویر فضای امید بخشی ایجاد کند، و در کل صدای گوینده و صدای موزیک در پس زمینه به خوبی شنیده شود. در مورد مفهوم کار، اگه در این موشن به قطره های آب مانندی که تقسیم به قطره های کوچک‌تر می‌شوند دقت کرده باشید، متوجه می شوید که به نحوی مى خواستیم تم داستان را به وجود آمدن ایده از داخل ایده‌ی دیگر قرار دهيم. همینطور ارتباط آبجکت های دو بعدی و سه بعدی هم از ديگر مواردى بود كه به آن توجه زيادى داشتيم»

 

 

Frame (1)

Frame (2)
Frame (3) Frame (4)  Frame (5)
Frame (6) Frame (7) Frame (8)

All Frames TED-Mic  TED-Erth  Music

001 Story

 

 [fvplayer src=”http://as7.asset.aparat.com/aparat-video/68f291184e5a582755b261270cf1e8753269877-360p__72696.mp4″]