طراحی هویت بصری برند «بهنور»

«برند “بهنور” محصولی تولید می‌کند که مصرف انرژی را به‌شدت پایین آورده و کمک بسیار زیادی به محیط زیست می‌کند؛ لامپ‌های فوق کم مصرفی که خانه‌های مردم را روشن می‌کند.
بهنور، تمرکز و ماموریت خود را بر انرژی پاک برای مخاطب امروزی که از اهمیت بسیار زیادی نیز برخوردار است گذاشته است. از این‌رو سعی شده است اشاره بیشتری به تولید محصول سبز و محصولی که به محیط زیست کمک می‌کند شود و این مفهوم در هویت بصری این برند نیز جای داده شده تا هر چه بیشتر، آن‌را به مخاطبانش یادآوری کند و بیش از پیش با آن‌ها ارتباط برقرار کند.
همانطور که می‌دانیم سبزی طبیعت، حاصل گرمای خورشید طلایی و آب و هوای آسمان آبی است و به همین منظور رنگ سبز کانسپت هویت بصری بهنور نیز از ترکیب رنگ‌های آبی و زرد ساخته شده است.»

این پروژه توسط صبا محمدی و با راهنمایی مصطفی اسداللهی برای پایان نامه کارشناسی ارشد انجام شده است.


image 
imageimageimage