طراحی هویت بصری فست فود توکافود

« برای طراحی کانسپت هویت بصری توکافود (پروژه ای که در سال جاری مشغول به انجام آن بودم ) در ابتدا یک طرح نارنجی سرمه ای راشروع کردم و از همان ابتدا سعی برآن داشتم تا لذت طعم متفاوت فست فود را در رنگ بندی و ترکیب بندی ها نشان دهم. برای طراحی نشان پروژه از ترکیب توکا و آتش استفاده کردم اما در ادامه برگی را جایگزین آتش قرار دادم به گونه ای که توکا در زیر آن با آرامش و استوار ساکن است و به عنوان بخشی از این معرفی، قوطی های نوشابه مخصوصی را طراحی کردم که برای بر انگیختن احساسات عشاق فست فود است.»
غزاله وثوقی متولد 1374 و داری مدرک کارشناسی گرافیک است.

mockups-design.com / www.graficzny.com.pl


image 
imageimageimage
  1. رنگها انگار چرک هستن
    و در نگاه اول به نشانه،طوطی بیشتر نمایان بود تا توکا
    اما در کل تلاششون قابل ستایشه
    موفق باشند:)

  2. با سلام
    در طراحی پرنده توکا فرم نوک پرنده به خوبی طراحی نشده…همینطور فرم برگ (ضخامتها) در بعضی از تصاویر پاهای توکا بدون منطق بلندتر طراحی شده و با هویت بصری کل مجموعه هماهنگ نیست.
    درسته که رنگ بندی متفاوته ولی مخاطب رو دچار کسالت میکنه ( روانشناسی این دو رنگ با توجه به مفاهیم وسعت رنگ و درصد های رنگی که در تصاویر ذکر شده)
    من بسته بندی رو به خاطر تکرارفرم لوگو دوست داشتم و جالب بود.
    موفق باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *